Polycom הכריזה על תמיכה בטכנולוגיה פורצת דרך ומבוססת תקנים לדחיסת וידאו, בשם High Profile. טכנולוגיה זו תצמצם את דרישות רוחב הפס של שימוש בתקשורת חזותית באיכות HD ו- SDבשיעור של עד 50%, וכך תאפשר חיסכון משמעותי בעלויות רוחב הפס של הרשת. הצמצום בדרישות רוחב הפס ישמש גם כזרז לפריסות וידאו נרחבות יותר, תוך יצירת יתרונות גדולים יותר ותקודם גם בסביבות תקשורת מאוחדת על-ידי שיתוף הפעולה הרחב עליה הכריזה פוליקום לאחרונה עם מספר חברות מובילות בשוק.


פריצה נוספת במהלך 2010


במקביל להרחבת הפתרונות הטכנולוגיים, הודיעה פוליקום כי בשנת 2010 תספק החברה פתרון SVC מלא, אשר יביא לצמצום נוסף של דרישות רוחב הפס, ויתמוך ביתר הייעול בשגיאות מערכות ובשיחות מרובות אתרים. כמו כן יביא החידוש לשיפור ביכולת פעולה הדדית בין מגוון רחב של פרוטוקולי וידאו. פוליקום מתכננת לספק את פתרון SVC המלא הראשון מסוגו שמטפל בכל הבעיות הבלתי פתורות של פתרונות SVC המוגבלים הקיימים כיום, אשר תספק יכולת פעולה הדדית ללא תחרות.


פתרונות ניהול תשתית חדשים


פוליקום הכריזה גם על פתרונות ניהול ותשתית משופרים אשר יקדמו פריסות נרחבות יותר של רשתות תקשורת חזותית ורשתות תקשורת מאוחדת (UC) המותאמות לעבודה עם וידאו, אשר כוללות נוכחות מרחוק, ועידות וידאו ושיתוף תוכן בווידיאו בין שולחנות עבודה. הפלטפורמות המשופרות מייעלות את הרשת, משפרות את האמינות ואת העמידות בפני תקלות וגם יאפשרו ללקוחות להקצות ולנהל ביתר אפקטיביות רשתות תקשורת חזותית גדולות וסביבות UC של Microsoft המותאמות לעבודה עם וידאו.