הרשת מוצפת בתכני הדרכה בנושאים שונים, חלקם טובים וחלקם פחות, אנחנו באתר AV עוקבים אחרי מאות אתרים ומשתדלים למיין ולהביא את החומרים הטובים ביותר.

צלם העיתונות והמפיק, ג’ורדן אלדרג’ (Jourdan Aldredge) פרסם באתר PremiumBeat רשימה של עשרה ערוצי יוטיוב מומלצים המיועדים לאומני צבע.

אדובי בדקה

ערוץ  ללמידה בסיסית של עבודה עם צבע בתוכנת פרמייר פרו, האתר מיועד בעיקר למתחילים

Lila

ערוץ גדוש בעצות מעשיות לעורכי וידיאו מתקדמים, וכמו כן רשימות השמעה שלמות המוקדשות לעבודה עם צבע, גם לעבודה בלי לוחות צבע.

André Dyntar

אתר מעולה למי שרוצה לשפר את תהליכי עבודת הצבע בפרמייר פרו של אדובי. ההעלאות שלו בסגנון וולוג מועילות באותה מידה שהן מעוררות השראה; הוא לא רק משתף תוכן מדהים וגלובלי שצולם עם  Alpha a7 III ו Alpha a6000 של סוני , אלא גם משתף בעצות מהעולם האמיתי לטיפול בתיקון צבעים ובדירוג צבעים בזמן.

 Matti Haapoja

אתר למפיקי תוכן ברמה הגבוהה ביותר. האתר מיוצב כאחד האתרים המובילים בשוק.

Steven Van 

ערוץ עם טריקים וטכניקות לעריכת וידאו. ככזה, תוכלו למצוא בו שפע של דירוגי צבעים ותיקוני צבעים בהם הוא משתמש בקליפים שלו. מעבר לכך, הערוץ שלו הוא משאב חיוני לאנשים השואפים להרחיב את ערכת הכלים שלהם ב- VFX.

YCImaging

אחד היוטיוברים הכי מעוררי השראה שיש למקצוענים בקולנוע ווידיאו, הערוץ הוא משאב יקר ערך לכל מי שמנווט בהמולת הטרחה היומיומית של התעשייה. הערוץ שלו כולל שילוב חכם של טיפים, מדריכים, וולוגים וסרטונים, שכולם צולמו על ידי רודס וחבריו.
מבחינת הדרכות צבע, מי שאוהב את המראה והסגנון של YCImaging, ימצא מספר סרטונים של רודס המפרקים את הגישה האישית שלו לתיקון צבעים.

Aidin Robbins

הערוץ מציע מבט רענן על אורח החיים של הסרטים והווידיאו עם מגוון תווים, וולוגים ותקלות עריכה. בסרטוני הצבע שלו הוא באמת זורח, שכן הוא אשף בבניית מראה ייחודי ויפה הן עם LUTS והן מאפס.

Premiere Gal 

ערוץ בו ניתן למצוא תשובה לשאלה מסוימת בעריכת וידאו, בתוכנת פרמייר פרו ערוץ מלא תוכן המתאר את כל תהליך הצבע בפרמייר פרו למתחילים ולמתקדמים.

PremiumBeat by Shutterstock

ערוץ YouTube PremiumBeat מכסה נושאי דירוג ותיקון צבעים במשך שנים. החל מהתאמת צבעים למצלמות שונות ועד לדירוג לסרטים האהובים עליכם לעבודה בפלטפורמות מגוונות כמו FCP, אפטר ו- DaVinci Resolve.

Shutterstock Tutorials

מגוון הדרכות הצבעים המדהימות המופיעות בערוץ הדרכות Shutterstock. נע בין מדריכים לשימוש ב- LUTs (בתוספת LUTs בחינם!) לעבודה בפרמייר פרו או אפילו לדירוג באייפון, הצוות של Shutterstock מציע הרבה משאבים שנועדו לעזור לחדד את מיומנויות דירוג הצבע והתיקון.

למקור המאמר