בשנתיים האחרונות היה ב.י אחראי על פיתוח התוכן של חטיבת ההפקות של JCS ועל פיתוח סדרות רבות והוא נחשב לאחד מאנשי הקריאטיב הבולטים בתחום


 


ערן ב.י מונה למנהל חטיבת ההפקות של קבוצת JCS במקומו של שמוליק שם טוב שיפרוש בסוף השנה


בשנתיים האחרונות ועד עתה שימש ערן ב.י כמנהל פיתוח התוכן של JCS.


בשנתיים האחרונות היה ב.י אחראי על פיתוח התוכן של חטיבת ההפקות של JCS  ועל פיתוח סדרות רבות, ביניהן ההפקה המדוברת "נקמת המחוננים" (יחד עם היוצר רועי סטריקובסקי) אשר תעלה לשידור במהלך נובמבר בערוץ 10 ונמכרה לאחרונה להולנד וספרד עוד בטרם שידורה בישראל, דבר אשר קורה לעיתים נדירות מאד.


 


ערן ב.י (36)  נחשב לאחד מאנשי הקריאטיב הבולטים בתחום הטלוויזיה בישראל עם ניסיון רב בתחום עריכת התוכן, הכתיבה ופיתוח הפורמטים.


טרם תפקידו כמנהל פיתוח התוכן של JCS, ערך הוא את 25 הפרקים הראשונים של התכנית "הכל זז עם דודו טופז"  והיה מנהל הקריאטיב של התכניות "סוף הדרך" ו- "דרוש מנהיג".


כמו כן הוא כתב את התסריטים לסרט הקולנוע המצליח ועטור הפרסים "גיבורים קטנים" בבימוי איתי לב ואת התסריט לסרט הקולנוע "כיפה אדומה" שייכנס להפקה במהלך 2008, ואף כתב ופרסם את שני הספרים "בקרוב" ו- "אהבה פחות אחת".


 


מנכ"ל קבוצת JCS גבי רוזנברג מסר:


"לאחר שבשבועות האחרונים קיימתי מספר פגישות עם מספר מועמדים פוטנציאליים, החלטתי בסופו של דבר לקדם את ערן מתוך שורות הקבוצה כחלק ממדיניותי לעודד הישגיות ולקדם את המצטיינים והבולטים שבעובדי JCS לתפקידי ניהול בה. אין לי ספק שהידע, היכולות והניסיון של ערן בתחום ההפקה והחיבור המיוחד שלו לתחום התוכן וליוצרים, יצעידו את חטיבת ההפקות שלנו קדימה ויבטיחו את השגת יעדינו בתחום. אני מודה לשמוליק על חמש שנות עבודה משותפת ואין לי ספק שהוא יצליח בכל אשר יפנה."