חברת SCM Microsystems הכריזה על ערכת הפקת DVD מסדרת Dazzle מדגם DCS 200 Dazzle DVD Creation Station 200)). לדברי החברה, זוהי המערכת הראשונה הכוללת מגוון כניסות כשהכל כלול בחומרה ותוכנה אחת לשם יצירת וידאו ומצגות של תמונות והצגתם על גבי DVD.


התוכנה מאפשרת לדגום תמונה מכל מצלמה, וידאו או טלוויזיה וזאת בנוסף לקריאה של כל פורמטי התמונות הקיימים. בנוסף התוכנה מאפשרת יציאות לוידאו טייפ, וידאו CD או לאינטרנט.


החומרה מתחברת דרך ממשק USB וכוללת כניסות וידאו וS- וידאו בנוסף לכניסות סאונד (RCA). כמו כן ליחידה כונן המאפשר קריאת כרטיסי פלאש מסוג: CompactFlash מסוג I או II, IBM Microdrive, SmartMedia, SD Card, MultiMediaCard ו-Memory Stick של סוני.


הערכה כוללת שלוש תוכנות:


Dazzle MovieStar 5.0 – תוכנת עריכה המאפשרת דיגום של וידאו, השמטת קטעים לא רצויים, הוספת כותרות, מעברים תלת מימדים, הוספת ערוצי קול לרקע, הוספת ערוץ קול ואפקטים מיוחדים.


התוכנה מאפשרת יציאת הוידאו למגוון פורמטים כמו שצויין לעיל.


Dazzle DVD Complete – מערכת המאפשרת הטבעה של דיסק בחמישה שלבים פשוטים. התוכנה מאפשרת החל מרמת הדיגום, עריכה, תפריטים אינטראקטיביים, ועד תמונות וכותרות. התוכנה מגיעה עם תבניות וכוללת אופציה של הדפסת מדבקות על הדיסק עצמו.


OnDVD – תוכנה לתחום המצגות. בעזרת תוכנה זו ניתן לייבא תמונות, לערוך אותן, לסדרן בסדר מסויים על גבי ציר זמן, להוסיף פס קול ולצרוב על גבי וידאו CD, בעזרת פורמט המאפשר הצגת התמונות על גבי מכשיר DVD ביתי.


המערכת פועלת על תוכנת חלונות מ-98 ועד XP.


אספקה מיידית


מחיר 230 דולר