עד היום, עריכת פורמט BlackMagic RAW למשתמשי פרמייר התאפשרה רק בשתי שיטות. אחת מהן היא שילוב תוכנת DaVinci Resolve בעת תהליך העבודה וייצוא חומרי הגלם לפרמייר בקידוד מתאים כמו DNxHD, DNxHR, TIFF, DPX או EXR. השניה היא שימוש בתוסף של BlackMagic שמיועד לתמוך בפורמט. הבעיה בפתרון זה הוא שעיבוד התמונה מתבצע בRGB ולא בשיטת de-bayered RAW.

כעת קיים פתרון נוסף עם התוכנה Fast CinemaDNG, תוכנה שכשמה כן היא, מיועדת לבצע עיבודים לפורמט CinemaDNG. התוכנה מבוססת על מאיצי חומרה של NVIDIA.

היישום תומך עד לאיכות של 8k עם מעבדים גרפיים של NVIDIA התומכים בטכנולוגיית CUDA. בשלב זה היישום מאפשר תצוגה של קובצי BlackMagic RAW ואפשרות המרה, גם לקובצי ProRes.

היחוד של היישום הוא ההמרה של קובצי Blackmagic RAW לקובצי CinemaDNG, זאת בשונה מהתוסף של BlackMagic או מפתרונות אחרים (Autokroma) וכך הקובץ אינו מומר לתמונות RGB שהשליטה בהן מוגבלת. בנוסף, היישום מאפשר המרה של הקבצים לקובצי ProRes באותו תהליך עבודה. זוהי יכולת חשובה כיוון שתוכנת DaVinci Resolve אינה מאפשרת יצוא בפורמט זה.

היישום יכול ליצור קובצי ProRes מסוגים שונים: 4444XQ ,4444 ,422HQ ,422 ,422LT עם קבצים אלו ניתן לבצע עיבוד צבע כמעט בכל מערכת לא לינארית, ותוכנת פרמייר פרו תומכת בקידוד של ProRes ברמת הבסיס (natively) כך ששימוש בישום יכול לפתור את הבעיה.