ג"אמפ קאט, ביה"ס לעורכים ואיגוד המפיקים, מזמינים אתכם ליום השתלמות בנושא עידן ה- DV, טכנולוגיה דיגיטאלית לעריכה ועיצוב תמונה וקול, ביום שני, 19.01.04, בסינמטק ת"א, בין השעות 9:30 – 16:30.


ביום ההשתלמות ידונו בוידיאו הדיגיטאלי שהביא למהפכה בתפיסה המנחה את הפקת הסרט.


הטכנולוגיה החדשה (Digital Video) מציעה ציוד חדש לצילום ולעריכה, זול יותר, זמין יותר, רב אפשרויות.


ובמהפכה כמו במהפכה – על מה לברך ולמה נתגעגע? האם עידן האולפן הביתי מעיד על קץ האולפן הגדול? האם איזון בין עלויות הפקה ליצירה יעודד יוצרים? כיצד לתכנן את שלבי העריכה? איזה מערכת כדאי לקנות? היש מגבלות של ביטוי כשהוידיאו כל כך גמיש? האם מותר לעצב סרט דוקומנטארי? האם מותר שלא לעצב סרט דוקומנטארי…


העריכה משתכללת, היוצרים מוזמנים להתעדכן. שליטה ביכולות תוכנות העריכה הדיגיטאליות תאפשר למפיק, לבמאי, לצלם ולעורך לתכנן היטב את תהליך העבודה, לשכלל את הכלים, לחסוך ולייעל את ההשקעה.


במהלך היום ישולבו בין הרצאות של אנשי מקצוע, הדגמות מסרטים והדגמת תוכנות לבין דיון בפאנל ומענה לשאלות הקהל.


בפאנל:


מנחה: תמר ירון, עורכת ומנהלת ג"אמפ קאט, ביה"ס לעורכים.


ענת קירצ"וק: עורכת, מנהלת מחלקת Post ערוץ 10, מדריכה ראשית מטעם AVID בישראל, אסף רות: יבואן Avid, דני נטוביץ": משווק Final Cut pro, אבישי בן-נתן, מחב" דיסק אין, אריק גרדוס, מנכ"ל , בנצי ברצבי – סמנכ"ל הנדסה, אולפני JCS .


לוי זיני – 2Shot/דוקי דרור – מפיק/במאי. זאביק: עורך, מעצב תמונה. יורם שפר: במאי, עורך, מפיק. עדי סופר, חגי עזז – מחלקת פרומו, ערוץ 10


עידן ה- DV – מבנה ההשתלמות:


חלק ראשון: אולפן ה DV


מושגים וחידושים/בין שיטת צילום לאיכות שידור/האם הטכנולוגיה החדשה מאיימת על קיומו של האולפן המקצועי/שיקולים בבחירת התוכנה/עריכת קול/טיפים להקמת אולפן ביתי/הדגמת תוכנות/דוגמאות מסרטים. 


חלק שני: שפה דיגיטאלית ועיצוב לשידור


ה- Off Line של היום זה הOnline של קודם: שימוש בכלי עריכה מעצבים כבר בשלב ה- Offline – הדגמת יכולות ודוגמאות מתוך קליפים וסרטים.


Graphics in Motion עם After Effect – כותרות, סטילס וקומפוזיטינג- 


אנימטורים שונים מקבלים את אותו סרט ומעצבים את כותרות הפתיחה


מחיר רישום –  20 שקלים  


 


לרישום באתר או


טלפון: 03-5620166


פקס: 03-5620170


דוא"ל:  igudan@netvision.net.il