חברת BlackMagic השיקה בתערוכת NAB2023 מספר עדכונים לגבי מצלמות החברה. עדכון Blackmagic Camera 8.1 מתמקד בעיקר בדגמי מצלמות הפוקט: פוקט 4k, פוקט 6k, פוקט 6k פרו

העדכון מביא תמיכה בצילום ביחס רוחב-גובה אנכי. המשמעות היא שתוכנת המצלמה עברה אופטימיזציה ליצירת תוכן 9:16 עבור פלטפורמות חברתיות כמו TikTok ו-YouTube Shorts, וכעת העלאה ישירה לפלטפורמות הללו נתמכת על ידי גרסת הבתא 18.5 של תוכנת העריכה DaVinci Resolve.

לאחר התקנת תוכנת המצלמה החדשה, ממשק המשתמש בתצוגת ה-LCD האחורית של המצלמה מסתובב אוטומטית כדי להתאים את עצמו לכיוון המצלמה. זה יכול להיות שימושי בעת צילום אנכי, אך גם בעת התקנת המצלמה הפוך.

מצלמה נוספת שקיבלה עדכון בתערוכה היא URSA Mini Pro 12K והיא משווקת כעת בגרסה חדשה URSA Mini Pro 12K OLPF. ההבדל העיקרי של המצלמה הוא בתחום הפילטרים. שיפור פילטר אינפרא אדום והוספה של פילטר low-pass.

המצלמה החדשה מיועדת לעזור בהתמודדות עם פרטים עדינים, כמו גם בתופעת פסים ו-moirè, במיוחד בעת צילום עם זכוכית איכותית מאוד. כמו כן, שוחררה גרסה מעודכנת של Blackmagic RAW (גרסה 3.0) כדי לתמוך בצילומים שצולמו בדגם המצלמה ה"חדש" הזה.

הודעה לעיתונות באנגלית – מצלמות פוקט
הודעה לעיתונות באנגלית – מצלמת URSA