Flum.ai של חברת Lutify.me הוא עורך צבע מקוון מבוסס ענן ומחולל לוחות צבעים שיצא לפני שנתיים. מאז השקת הפלטפורמה היא מציגה מודלים של רשתות ללמידה עמוקה ומציגה התקדמות מרשימה מכל הבחינות. עדכון fylm.ai 1.7 מציג את NeuralToneAI, כלי מבטיח ליצירת לוח צבע מהיר.

ההשקה של כלי זה אידיאלית עבור אנשים שעובדים מרחוק, עבור אומני צבע ואנשים ללא כל ניסיון בעיבוד צבע. זה מועיל גם לאנשי צוות, מנהלים או לקוחות שרוצים לתקשר עם הפניות חזותיות. הממשק וקלות השימוש של Fylm.ai מאפשרים ליצור דרגות צבע ולוחות צבע בכמה לחיצות. לדוגמה, הכלי Magic Mode מראה מה כל פרמטר עושה בסביבת עיבוד הצבע, עובד כמחולל לוחות צבע וככלי למידה.

בגרסאות הקודמות שילבו תכונות כמו תמיכה בתמונות סטילס RAW, ייבוא לוחות צבע מותאמים אישית, הוספה של ערכות לוחות צבע ללא תשלום ועוד, כעת הכלי המשמעותי שנוסף בעדכון זה הוא NeutralToneAI שפותח אפשרויות חדשות לבניית לוחות צבע ומאיץ את תהליך עיבוד הצבע.

הכלי החדש מסייע בקבלת החלטות על ידי הצגת מראות שונים וכך מאפשר למשתמש לבחור את לוח הצבע הרצוי. כל מה שנשאר למשתמש הוא הכיוונון העדין, אם הוא מעוניין (החשיפה, הניגודיות, האיזון הלבן, הגוון והאטימות). הכלי מציע מספר הצעות שיתאימו לקטע הוידאו לאחר שהוא מנתח ומציע את הסגנון למתאים לאחר ניתוח של חומרי הגלם.

כמו כן, העדכון כולל תצוגת השוואה כדי לאפשר למשתמש לראות את התמונות אחת ליד השנייה ובהתאם לכך להחליט מה מתאים ומה לא.