קנון הודיעה על "מערכת יישומי הרחבות" (Add-On Applications System) עבור מצלמות למצלמת PTZ (מצלמה שניתן לשלוט מרחוק על זום, צידוד והגבהה) שתספק תכונות חדשות להפקת הוידאו, החל ממעקב אוטומטי וכלה ביישומי לולאה אוטומטית. המערכת בשלב זה מיועדת למצלמת הדגל CR-N700 (ראה ידיעה באתר AV) שהושקה בתערוכת IBC2022.

יכולת מעקב אוטומטי מאפשרת מעקב אוטומטי בהתאם לתנועות הנבדק. כשהנושא זז, המצלמה תזוז, תטה ותעשה תקריב  כדי לשמור על הקומפוזיציה של הנושא בפריים.

פונקציה נוספת זו מסייעת להפחית את עומס העבודה של מפעיל המצלמה, מאפשרת לצוות להתמקד במשימות אחרות כגון החלפת מצלמה והזרמה, ומאפשרת צילומים מרובי מצלמות עם פחות אנשים על הסט.
המעקב האוטומטי מגיב מהר מאוד, ומאפשר מעקב אחר גוף מלא, פלג גוף עליון וראש וגב במהירות הליכה איטית ורגילה כאחד, ומעקב אחר גוף מלא ופלג גוף עליון במהירות הליכה מהירה.
בנוסף, אפשרות המעקב האוטומטי מספקת למשתמשים מגוון רחב של פונקציות התאמה כמו קומפוזיציה, רגישות, מעקב, אזור תצוגה עדיפות, אזור זווית צפייה קבועה, בחירה אוטומטית של יעד מעקב, אזור עצירת הזזה/הטיה, מיקום התחלתי, אי הכללת בחירה אוטומטית, ובקרת פעולת צידוד/הטיה.
אפשרות זו יעילה בנוסף להפקות טלוויזיוניות גם לאתרים כגון בית תפילה והזרמת אירועי חברה, סדנאות והרצאות חינוכיות, וראיונות שידור וארגונים.

יכולת הלולאה האוטומטית מסייעת לאוטומציה של תנועות מצלמה חוזרות ונשנות, מה שעשוי להפחית את העומס על מפעילי המצלמה. למפעילי המצלמה תהיה כעת הגמישות לבחור בין שתי תנועות חוזרות, לולאה או קדימה ואחורה, בהתאם לצרכים וסביבת הצילום.
היכולת להתאים את האצה וההאטה בעת התחלה והפסקה של תנועה בין שני מצבים מוגדרים מראש עוזרת להציג תוכן בעל מראה מקצועי יותר. לנוחות נוספת, מפעילי המצלמה יכולים להתאים הגדרות כגון מיקום, מסלול, תצוגה מקדימה, ולהתחיל ממסך אחד.

העדכון מיועד לצאת בחודש מרץ כשהמחיר מיועד להיות 1,200 דולר ליכולת המעקב, ו800 דולר ליכולת הלולאה.

הודעה לעיתונות באנגלית