עיבוד צבע בשלב הפוסט היה עד לפני לא הרבה שנים נחלתן של הפקות גדולות בלבד, אך עם התקדמות הטכנולוגיה כיום כל מצלמה המיועדת לאיזשהו תחום של הפקה, משלבת היכולת לצלם בפרופיל שטוח. שילוב של פרופיל שטוח הפך את תהליך תיקון ועיבוד הצבע לחלק בלתי נפרד מכל הפקה גם בתקציבים נמוכים.

העורכים סטיב מרטין (Steve Martin) ומארק ספנסר (Mark Spencer) מאתר ההדרכה Ripple Training פרסמו שלוש הדרכות בהן הם  מסבירים כיצד לעבוד עם תוכנת העריכה של אפל , FCPx.

בסרטון הראשון הם מסבירים כיצד להתחיל לעבד צבע

בסרטון השני דנים בשיפורים עם לוחות צבע (LUT)

הסרטון השלישי מתמקד בשליטה על גלגלי הצבע