הצלם דוגלאס טראמבול, ואנשי הצוות שלו, משתמשים במצלמות C500 של קנון ובהקלטה בטכנולוגית Codex – בהפקת UFOTOG, סרט עב"מים שמצולם בקצב 120 תמונות בשנייה בתלת מימד סטריאוסקופי.


דוגלאס משתמש במקליטי Codex Onboard S להקלטה ב-4k משתי מצלמות C500, כל אחת ב-60 תמונות בשנייה. הפרויקט, שעובר בקרוב לפוסט, אמור להציג את הפוטנציאל שבצילום בקצבי תמונה מהירים.


אורך הסרט  UFOTOG יהיה בסך הכל עשר דקות, אולם עובדים עליו כבר מספר חודשים, בין השאר משום שהיה צורך ליצור תהליכי עבודה כדי לתמוך בדגימה של שני ערוצי 4k, בקצבי תמונה מהירים ובתלת מימד סטריאופוני. דוגלאס בחר במצלמות C500 של קנון משום שניתן לצלם בהן 4k בקצב של 60 תמונות בשנייה.


"למזלי השתמשתי במצלמת C500 לצילומי ניסיון של הסרט Tree of Life", אומר דוגלאס.  "הייתי מרוצה ממדידת הצבע שלה, מכושר ההפרדה, מגודל המצלמה וממשקלה. לדבריו הבחירה במקליט Codex, הייתה מובנת מאליה, לאור העובדה שהוא היחיד שמאפשר הקלטת  RAW בקצב של 60 תמונות בשנייה ממצלמת C500. "מדובר בכמות גדולה של מידע שרק של Codex מסוגל להתמודד אתה", אומר דוגלאס.


"לעשר הדקות של הסרט יש לנו יותר מ-40 טרה חומרים. זה דורש נפח אחסון עצום כמו גם מספר גדול העברות קבצים ורוחב פס משמעותי".


 


הודעה לעיתונות באנגלית