הצלם Joe Capra השתמש במצלמת XF IQ3 100MP של Phase One לצילם סרט מקטעים באיכות 12k של לוס אנג'לס. האיכות הגבוהה באה לידי ביטוי בצורה משמעותית כאשר בוצע זום בפוסט.

Capra מספר לאתר Fstoppers: היו הרבה אתגרים בפרויקט, הרוב בתחום הפוסט. כאשר מצלמים סרט מקטעים באיכות של 100 מגה פיקסלים צריך להתמודד עם כמות גדולה של מידע ומרגישים את מהירות הכוננים הקשיחים מהר מאוד. הפרויקט הכיל 32 טרה בייט של מידע. כוח העבודה של המחשב היה נושא נוסף. כיום יש ל- Joeמחשב פי.סי בן 4 שנים שמתמודד עם חומרי גלם 4k בצורה טובה מאוד, אבל הוא לא אהב את חומרי הגלם 12k.

היה צורך בהרבה משאבים על מנת לעבד את חומרי הגלם 12k באיכות המלאה, המחשב עשה זאת בקושי. כל צילום לקח בין 6 ל-10 שעות לעבד. במקרים מסוימים באמצע תהליך של העיבוד הודיע המחשב על חוסר הזיכרון RAM (קיים במחשב 32 ג'יגה), והמחשב היה קופא או קורס והיה צריך לעשות את כל התהליך מהתחלה. הייתה כמות עצומה של ימים שבהם טיפל רק בקריסות ובבעיות. התוכנות שהשתמש בהן היו פרמייר פרו ואפטר לצורכי העריכה הסופית. כל תוכנות אדובי מתמודדות עם חומרי גלם באיכות 12k בצורה טובה. לעריכה ראשונית השתמש בקובצי פרוקסי 4k ורק בשלב הפקת המאסטר עבר ל-12k.

למקור המאמר