שיתוף הפעולה הפורה  חברת ההפקות "נפש" ו- Jump Cut בי"ס לעורכים ואנימטורים,  מייצר תכנים וחשיפה לסטודנטים.


 


מאז 2006, אז אימצה את Jump Cut, בי"ס לעורכים ואנימטורים תרמה עמותת "נפש" פרויקטים ופרסים לתלמידי ג'אמפ קאט שהכינו עבורה אריזה לשידור, פתיח לסדרה ועוד.


המיזם הנוכחי, פרי שיתוף פעולה עם בי"ס ג'אמפ קאט לעורכים ואנימטורים, יאפשר הקרנה קבועה של "עורכים עושים סרטים" – הלקט השנתי של סרטי בוגרי ג'אמפ קאט, בערוץ הכבלים המשדר לאמסטרדם והסביבה.


"נפש" ,עמותה למטרת עשיית סרטים,  שהוקמה ע"י שאול קסלסי , במאי ומפיק ישראלי החי בהולנד ובישראל, שמה לה למטרה להוות במה שבה יוצגו סרטים של יוצרים ישראלים בתחילת דרכם.  Salto, ערוץ הקהילה האמסטרדמי, משדר אחת לשבוע תכנית העוסקת בנושאים יהודים-ישראלים, אותה מפיקה Nefesh TV.   אומר קסלסי: "בתקשורת העולמית מוצגת מדינת ישראל בדרך כלל מן הפן המדיני-פוליטי-בטחוני. מטרתנו היא להראות דרך עבודות של יוצרים ישראלים גם צדדים אחרים בהוויה הישראלית". על הקשר עם ג'אמפ קאט הוא מוסיף "יש בסרטים שלהם משהו רענן ומקורי. גם הדגש שהם נותנים לצד הויזואלי והמוסיקלי, מתאים מאד לקהל שאינו בהכרח דובר עברית. אני מוצא אצלם דיבור מקומי בשפה אוניברסלית" 


 


תמר ירון, מנהלת ג'אמפ קאט: "התוכנית המיוחדת שלנו להכשרת עורכים ואנימטורים, מכוונת ליצירה בכלים של הוידיאו הדיגיטלי, והשילוב בין עריכה ואנימציה תורם הרבה. בפרויקט הגמר אנחנו משאירים לתלמידים חופש פעולה גדול לבטא את שלהם, ללא ועדות אלא רק עם מנחים. התלמידים נהנים מהדרך, וגם התוצאות – הסרטים – מרשימות ביותר. אני מודה לשאול קסלסי שהוא ידיד חשוב של ג'אמפ קאט, מתלהב, מעודד ונותן במה."