סקר שנערך על ידי קוקה-קולה ישראל גילה קפיצה במכירת מוצרי החברה במקומות בהם קודמו באמצעות פלטפורמת קידום המכירות הדיגיטאלית של YCD בסניפי 'ארומה'


 



YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטאליים חכמים לבתי עסק, חשפה את תוצאותיו של סקר, שנערך על ידי חברת קוקה-קולה ישראל, הבוחן את השפעות השימוש בפתרונות מדיה דיגיטאלית בנקודות מכירה. התוצאות הראו כי 16% מהצרכנים שביקרו בסניפי רשת בתי הקפה של 'ארומה' זכרו את הפרסום הדיגיטאלי עבור המוצר קוקה-קולה זירו, שנערך בסניפים – נתון מרשים במיוחד, שברוב המקרים לא ניתן להשיגו תוך שימוש בכלי ה-BTL המסורתיים. מעבר לכך, 62% מהצרכנים שזכרו את הפרסום של משקה הקוקה-קולה זירו על מסכי ה-AdScreensTM של YCD בארומה, אף קנו את המוצר – בהשוואה ל- 41% רכישה בקרב הצרכנים שלא זכרו את הפרסום הדיגיטאלי.


 


בארי סלזמן, מנכ"ל YCD"המחקרים האחרונים שערכנו מראים בבירור את ההשפעה שיש לפרסום הדיגיטאלי בעולם ה-BTL", אומרת רות לוריא, מנהלת מחקר וידע בחברה המרכזית להפצת משקאות. "מעבר לכך, הם מוכיחים שההשפעה בנקודה ניתנת למדידה כחלק ממערך הוליסטי אשר עוקב אחרי השפעת המדיה 'הקונבנציונאלית' ואמצעי ה- BTL ביחד ובנפרד".


 


"הפלטפורמה הטכנולוגית של YCD לתפעול ולניהול מדיה דיגיטאלית מוסיפה רמות גבוהות של יכולת מדידת הצלחה של מבצעי קידום מכירות. מדובר כאן בסביבות הקמעונאיות של העתיד", אומר בארי סלזמן, מנכ"ל YCD.


 


"מכירת המשקאות של קוקה-קולה באתרי המבדקים השונים צמחו ב-20% בתקופת הסקר, כאשר הם קודמו על מסכי ה-AdScreen של YCD", אומר איתי פרידמן, מפתח זירה קמעונאית, מחלקת שיווק קמעונאי, החברה המרכזית להפצת משקאות בע"מ. בעקבות נתוני ה-ROI המרשימים שהפגין השימוש במדיה דיגיטאלית בחנויות, תעשה קוקה-קולה שימוש בניסיון הרב שצברה YCD להפעלת מסכים נוספים בעוד אתרים קמעונאיים ברחבי ישראל. מחצית מהתכנים על המסכים יקדמו מוצרים של קוקה-קולה והמחצית השנייה תינתן לקמעונאים ותאפשר לקמעונאים עצמם לקדם את מוצריהם. . בעקבות הסקר, החליטה קוקה-קולה לשלב את השימוש במדיה דיגיטאלית כחלק מכלל פעילות קידום המכירות 'מתחת לקו' (BTL-Below The Line) של החברה לשנת 2009.