הצלם דייויד שלוס (David Schloss) פרסם באתר hdvideopro סקירה של המצלמה URSA Mini Pro 4.6K של Blackmagic. הוא כותב: כאשר חברת Blackmagic Design הרחיבה את קו המוצרים של החברה ממערכות עיבוד צבע ותוכנות עיבוד ווידאו והשיקו את המצלמה הראשונה שלהם, רבים לא ציפו שזו תהיה התחלה של סדרה של מערכות צילום שבסופו של דבר יצלמו כמות ניכרת של הפקות עם מגבלות תקציב לקולנוע ולווידאו. המצלמה החדשה URSA Mini Pro מוסיפה שלב מקצועי נוסף למצלמה המקורית שהושקה ב2012.

הסקירה נערכה לאחר עבודה עם המצלמה מספר שבועות ביחד עם העינית, ידית האחיזה ומכתוף. המחיר: 6,000 דולר (גוף בלבד), זו המצלמה עם יחס הכסף מול ביצוע הטוב ביותר, על אף שיש מספר דברים שצריך לקחת אותם בחשבון לפני הרכישה.

הסקירה כוללת:

  • צילום והקלטה
  • עיצוב ושליטה
  • שדרוג הסאונד

לסיכום
מערכת הצילום URSA Mini ממשיכה להתפתח, חלק מהמתחרים שהיו בעיקר מיועדים לשווקים ברמות הגבוהות החלו להציע פתרונות גם לשוק זה. קנון השקה את C300 Mark II שהיא באותו טווח מחיר כמו גם מצלמת FS5 של סוני. לכל מצלמה יש את החסרונות שלה, אבל הן מיועדות לאותו קהל, בעלות דומה ולאותם צרכים.
זה לא דבר רע – ההתמקדות בצרכי הקהל, פתרונות איכותיים במחירים סבירים לתחום השידור, הקולנוע והפקות ווידאו יוצרת יותר מבחר, שילוב מהיר יותר של טכנולוגיות והכל במחיר סביר. Blackmagic Design הובילה את התהליך הזה ומצלמת URSA Mini Pro מוכיחה שהם מנסים עדיין להגדיר את תחום זה בשוק ההפקה.

למקור המאמר