מנהל הצילומים והבמאי תומס שייגהופר (Thomas Schweighofer) בוחן את עדשות הקולנוע של חברת סיגמא ממשפחת High Speed Zoom במהלך צילום דוקו עם מצלמת EPIC-W Helium 8K של RED.

הוא מסכם:
מעולם לא ציפיתי להיות מרוצה מעדשת זום, אבל זה בדיוק מה שקרה, אני מחכה לשים את הידיים על עדשות ה Cine Primes של סיגמא ולהשיג עוד 1 Stop מT2.0 לT1.5. תמיכה בFF ופתרון לבעיית המתח הקיימת בעדשות פריים. למרות זאת, אני עדיין מתכוון לרכוש עדשת 18-35mm T2.0, כי זה עושה את הצילום פשוט יותר, במיוחד כאשר מצלמים צילום דוקו ואין את הזמן להחליף עדשות.

עדשה זו מצוינת גם לצילום עם גמבל, חיבור מצלמה לרחפן או מתקון לרכב. במקום שאין גישה נוחה לתפעול של המצלמה ניתן להוסיף מנוע נוסף וניתן לשלוט על מיקוד והזום, מה שמאפשר עבודה עם המצלמה ללא צורך בצלם צמוד. לדמיין מיתקון עילי ברחפן והפקת תמונה רחבה עם עדשת 20 מ"מ ב8k ולאחר מכן לעבור ל35 מ"מ עם עומק שדה רדוד בצילום מעגלי, זה מה שאני קורא נוחיות ויעילות.

למקור המאמר
הסרט הבא Climb Every Mountain ששולב עם עדשות סיגמא הופק על ידי המפיק והבמאי האנס מ. שייל (Hannes M. Schalle) מ "Moonlake Entertainment" והוא מתוכנן להיות משודר ב21 בדצמבר.