צלם הדוקו, ג'וני בהירי, הבעלים של אתר CineD, קיבל את האבטיפוס של מצלמת X-S10 של פוג'י לצורכי בדיקה (ביום ההולדת שלו). הוא כותב בסקירה: לצלמים שמחפשים מצלמה בעלת יכולות, קומפקטית, עם שבב APSc מיוצב – אז המצלמה החדשה של פוג'י יכולה להתאים.

הבדיקה כוללת:

  • מה חדש
  • עבודה בשטח
  • ההבדל בין ETERNA (הדמיית פילם) ל Flog
  • על הוידאו שצולם עם המצלמה
  • עדשת XC15-45mm

סיכום:

השוואה בין X-T4 ל X-S10

"ככל שכלי הצילום קטן יותר, כך הוא טוב יותר עבורי (אני יודע שאולי אני מייצג כאן מיעוט). מכיוון שאינני צריך להרשים אף אחד מלבד עצמי, ככל שאוכל להתקרב לנושא הצילום מבלי להוות 'איום', כך הוא טוב יותר.

"המצלמה היא מצלמה קטנה המצלמת ב-4k עם שבב גדול וטכנולוגיית ייצוב תמונה, הכל במעטפת מסוגננת במחיר תחרותי מאד. מסך ה-LCD נחמד מאד וקיימת האפשרות של צילום 240 תמונות בשנייה באיכות 1080p, זה לא מושלם אבל פרקטי מאוד.

בתחום הרגישות לאור היכולת טובה מאד, יכולתי להשתמש בקלות בחומרי גלם שצולמו ב- 10,000ISO, תוסף הרעש נחמד מאוד ונראה שכמעט אין רעש צבעוני מעצבן בתמונה."

לדבריו, הוא שמח מאד לקבל את המצלמה כמתנת יום הולדת, "אין ספק שאני אוכל לספר סיפורים עם המצלמה הזו. יחד עם העדשה 15-45 מ"מ ומתאם אנ-מורפי (קומפקטי) של SLR Magic הצלחתי להישאר בתקציב שקבעתי וליצור סרטון שלא הייתי צריך להסוות אותו עם פסים שחורים ולהשתמש בכל הפיקסלים."

הוידאו צולם ב 4k DCI, בקצב של 25 תמונות לשנייה, 200Mbps, ב-Flog. צילומי ההילוך האיטי 200 תמונות בשנייה ב1080p שודרגו ל4k בפוסט. עיבוד הצבע בוצע עם לוח הצבע של פוג'י ETERNA LUT.

לסקירה המלאה