בתחילת השנה חברת DJI השיקה את הרחפן Mavic Pro (ראה ידיעה באתר AV) הסוחף את העולם בשל מחירו (999 דולר) ואיכותו (4k). לאחר מספר חודשים של בדיקה המפיק טוביאס גלייסנברגר (Tobias Gleissenberger) מSurfaced Studio פרסם את ההתרשמות שלו מהרחפן במשפט אחד: "אני אוהב אותו וכל טיסה אני אוהב אותו יותר"
הסקירה כוללת את הנושאים: גודל ומשקל, עדשה ומייצב, מהירות, זמן סוללה, קישוריות, זווית ראיה ומערכת למניעת התנגשות, מצבי עקיבה והישום DJI Go

סיכום:

ה-Mavic Pro הוא (כמעט) כל מה שרצתי ברחפן, קומפקטי, קל ואפשר לקחת אותו לכל טיול מקומי או בחו"ל. הכל נכנס בצורה טובה בתיק גב כולל תיק נשיאה, שלט, סוללות נוספות, מטענים ומדחפים. לוקח פחות מ2 דקות להוציא אותו מהתיק ולהפיק תמונות מדהימות ב4k.
הצילומים מיוצבים בצורה טובה, ומאפשרים לי מרחב של תיקוני ועיבודי צבע בפוסט. אני מציע לעשות זאת בכל מקרה על מנת שהתמונה לא תהיה שטוחה.
מצבי העקיבה מעולים לצילומים אוטומטיים ואני לא דואג שהרחפן ילך לאיבוד לאור העובדה שהוא אוטומטית חוזר חזרה אם יש בעיה כל שהיא.
אני חייב לציין שהיה לי התקף לב קל כאשר התקשורת בין הבקר לרחפן אבדה, אחרי מספר שניות התקשורת חודשה והרחפן חזר.

יש לי רק מספר טענות קטנות לגבי הרחפן:

הראשונה, קיימים מצבים שקשה לראות את התמונה במסך הטלפון בזמן הטיסה, אפילו במזג אוויר מעונן, ולפעמים לא ראיתי שלא הפעלתי את ההקלטה ולא ידעתי שלא צילמתי את התמונות עד שחזרתי הביתה.
כאשר מטיסים את הרחפן במהירות המקסימלית במצב ספורט, המדחפים לפעמים נכנסים לתמונה בחלק העליון של התמונה בגלל שרחפן מצודד מעט מטה על מנת לשמור על המהירות. לפעמים גם נוצר ווידאו מהבהב בגלל הצל מהשמש על המדחפים שהיטל על העדשה.
כמו כן חשוב לזכור ש Mavic Proאינו עמיד במים, הייתי חושב פעמיים אם להטיס אותו במצב של לחות גבוהה. הרחפן כולל חיישני מים שיבטלו את האחריות של הרחפן במקרה של בעיה.
לדעתי צריך לרכוש סוללות נוספות אם רוצים להפיק את המקסימום מ Mavic Pro.

אני מאוד אוהב את הMavic Pro, זהו רחפן מושלם לצילום טיולים, אם ניתן לרכוש אותו (הרחפן אינו זול, 1,300 דולר לערכת הרחפן עם התוספות של סוללה, תיק, שני סוללות, מטען ומדחפים נוספים) אני בטוח שאף אחד לא יצא מאוכזב.

למקור המאמר