רנדול אסולטו (Randall Esulto), צלם ומטיס רחפנים, פרסם סקירה מקיפה של הרחפן Mavic Air באתר No Film School. הוא כותב: "הרחפן Mavic Air הוא הרחפן החדש ביותר של DJI ומיועד לחברות ויצרני תוכן המחפשים רחפן מקצועי שיכול לצלם באיכות 4k ותמונות RAW (פורמט DNG RAW)".
חברת DJI שלחה את הרחפן לבדיקה שמראה שהוא מצויד בכמות גדולה יותר של חיישנים על מנת להפוך את הטיסה לבטוחה יותר וכן מספר מצבי טיסה אוטומטיים שמאפשרים להפיק מצבי טיסה מורכבים. הסקירה כוללת:

  • סקירה כללית
  • עיצוב
  • איכות תמונה
  • מצבי טיסה חכמים
  • מצבי טיסה לצילום מהיר

מסקנות
הרחפן Mavic Air הוא רחפן חכם ונייד שמאפשר לכל אחד בצורה פשוטה ליצור צילום אווירי מרתק. האם השימוש הפשוט והגודל עולים בחשיבותם על גודל השבב הקטן? נראה כי זו שאלה בבחינת כל מקרה לגופו.
איכות התמונה לא טובה יותר מזו של Phantom 4 Pro או רחפנים עם שבב גדול יותר, אבל הרחפן הזה אינו מיועד להפיק את התמונה הטובה ביותר אלא להפיק תכני וידאו או תמונות במהירות, בבטחה ובכל מצב. למטרות אלו אין ספק שהרחפן מוגדר כהצלחה. בתחום של דחיסה וקצבי תמונה הוא מאפיל על הרחפן Mavic Pro אז לכל משתמש שמחפש רחפן קטן וטוב – ה- Mavic Pro בהחלט מומלץ.
בנוסף, נאמר כי קשה לא לבחון את Mavic Air, במיוחד שהוא עולה כמה מאות דולרים פחות. נשאלת השאלה האם איכות הווידאו של Mavic Air מתקרבת ל Phantom 4 Pro או לכל רחפן אחר מסדרת Inspire. אסולטו טוען שלא, אך שבהחלט ישלב את Mavic Air עם שאר הציוד שלו לגיבוי או החלפה.

 

למקור המאמר