חברת סמסונג השיקה אתמול בערב (18:00 שעון ישראל) את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2021, במסגרת תערוכת CES2021 הווירטואלית.

במסגרת המגמה בעולם החברה הודיעה שכל הטלוויזיות שלה "ירוקות" משלב העיצוב, המשך בחלקי הטלוויזיה ובשלט שיגיע עם לוח סולארי לטעינה וכלה במארזים ברי קיימא לשימוש חוזר בדמות מדפים ועוד.

כחלק מסיסמת "טלוויזיות ובכל מקום ולכולם" סמסונג החלה לשלב טכנולוגיות חדשות ללקוחות לקויי ראייה הכוללת תפריטים חדשים, מערכת צבע חדשה, הקראה של טקסטים ופונקציות חדשות של השלט. גם לצופים כבדי שמיעה הם מאפשרים הפרדה של התרגום לכל מקום, הגדלה של הדמות המתרגמת ב200 אחוז ועוד.

סמסונג קיבלו על כך פרס לחדשנות. כמו כן השיקו טלוויזיות המיועדות להתקנה במרפסות וחצרות.

במסגרת ההשקה החברה השיקה שתי טכנולוגיות מסך חדשות

סדרת חדשה Neo QLED

טכנולוגיית תצוגה חדשה לגמרי, Neo QLED, המיועדת לדגמי הדגל באיכות 8k (סדרת QN900A) ו-4k (סדרת QN90A). שילוב מקור אור חדש Quantum Mini LED הנשלט במדויק על ידי טכנולוגיית Quantum Matrix ו- Neo Quantum Processor, מעבד תמונות חזק ומותאם במיוחד עבור המסכים החדשים Neo QLED.

הגודל של נורות LED הוא 1/40 מגודל LED סטנדרטית עם מעבד 12 סיביות המאפשר 4096 רמות של בהיקות.

סדרת Micro LED

סדרה זו שהייתה זמינה רק ברמות הגבוהות של הטלוויזיות, יורדת לרמה של הטלוויזיות הסטנדרטיות. בסדרה טלוויזיות בגודל 110 ו99 אינץ ובהמשך השנה גם ישווקו דגמים קטנים יותר.

כמו כן, מתבצעים שיפורים בקו הטלוויזיה לייף סטייל. משנת 2021 עם גורמי עיצוב וצורה חדשים המשקפים את האינטרסים והטעם המשתנים של הצרכנים. מאז השקתו בשנת 2017 הגדיר The Frame את הטלוויזיה מחדש והפך תצוגות ליצירות אמנות מדהימות, עם למעלה ממיליון יחידות שנמכרו.

הודעה לעיתונות באנגלית

להשקה