חברת סמסונג ישראל וחברת סמליין השיקו את קו טלוויזיות לשנת 2020. קו המוצרים החדש משלב יכולות בית חכם וטכנולוגיית בינה מלאכותית, בנוסף לשילוב של מערכות המיועדת להקל על הצופה כמו Tap View (שיקוף מידי בהקשה על הטלוויזיה), Ambient Mode+ (מצב אווירה מיוחד המטמיע את הטלוויזיה כחלק מעיצוב הבית) ו-SmartThings השולט על מגוון רחב של מכשירים בבית ישירות מהטלוויזיה.

"לסדרת מסכי ה – QLED לשנת 2020 יש את הפוטנציאל לחולל מהפיכה בענף שלנו" אומר קובי בש, מנהל החטיבה הצרכנית בסמסונג ישראל. "היכולת חסרת התקדים של סדרת המסכים החדשה לסחוף את הצופה אל תוך חוויית הצפייה, כמו גם התכונות החכמות והמהפכניות שלהם והעיצוב פורץ הדרך, מאפשרות לשלב את הטלוויזיה כחלק מחיי היומיום בקלות רבה יותר ובצורה מקיפה יותר מאי פעם. נתון מעניין הוא שמסכים בגודל של יותר מ-75 אינץ' הם הפלח המראה את הצמיחה המהירה והגדולה ביותר בשוק, לכן עם גדילת המסכים – סמסונג מובילה את השוק לעידן החדש של רזולוציית ה- 8K" הוסיף בש.

The Frame

טלוויזיית הדגל החדשה TSQ950 QLED 8K היא הראשונה בענף המציעה סאונד היקפי, רזולוציית 8K נאמנה למציאות ומארז דקיק. ה-TSQ950 מבטלת למעשה את המסגרת סביב המסך עם יחס מסך לגוף של כמעט 99 אחוז, הגדול ביותר בשוק. ה-Q950 מגיעה בעובי של 15 מילימטרים בלבד לכל רוחב המסך. בשילוב עם הפאנל השחור והאלגנטי, ניתן לתלות את המסך השטוח לחלוטין על הקיר או ליצור מראה מרהיב כשהוא מוצב על שידה או על מזנון טלוויזיה.

החברה משיקה שלוש סדרות בקטגוריית Lifestyle

The Sero –"אנכי" בקוריאנית, טלוויזיה המאפשרת צידוד של המסך ב-90 מעלות למצב אנכי על מנת להתאים לטלפונים.

The Frame – הופכים בלחיצת כפתור ליצירת אמנות המציגה את מיטב יצירות האמנות על הקיר. לחיצה נוספת הופכת את המסך לטלוויזיית QLED 4K חכמה. ניתן להחליף את המסגרות במגוון צבעים (רכישה נפרדת). בחנות האמנות זמינות יותר מ-1,000 יצירות, חלק מהיצירות זמינות לרכישה בלבד.

Serif – משלבת רבות מבין הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום ובמקביל מתאפיינת במראה ייחודי.

מחירים:

ס

The Sero

דרת הדגל QLED 8K מוצעת בגדלים 65"- 98" במחיר מומלץ לצרכן של החל מ-13,990 שקל.

סדרת QLED 4K (Q95T ,Q80T ,Q70T ,Q60T) מוצעת בגדלים 50" – 85", במחיר של החל מ-3,190 שקל.

הסדרה החדשה Crystal UHD עם טכנולוגיית Crystal Display תוצע בגדלים 43"-82" במחיר של החל מ-1,990 שקל .

סדרת מסכי ה-Life Style החדשה תוצע במגוון רחב של מוצרים ועיצובים ייחודיים.

דגם "The Frame" יוצע בגדלי 55" – 75" והחל מ-5,490 שקל.

דגם The SERIF בגדלים 43" – 55" יוצע החל מ-3,990 שקל.

דגם "The SERO" יהיה זמין בגודל 43" ובמחיר מומלץ לצרכן של כ-נג