חברת סמסונג השיקה אתמול את סדרת הטלוויזיות 2021- 2022. שנים לאחר שהחברה שיווקה את טכנולוגיית QLED, כעת הושקה Neo QLED, שדרוג משמעותי של הטכנולוגיה הקודמת. בעוד שבQLED הדגש היה בצבע, הגרסה החדשה מוסיפה יכולת של שחורים עמוקים וכך חווית הצפייה מתעצמת.

על מנת לאפשר את איכות התמונה הזו, החברה החליפה את נורות ה-LED לנקודות זעירות פי 40 (Quantum Mini LED) המאפשרות להאיר בצורה מדויקת כל פיקסל בנפרד, מערכת ניהול חדשה של הלדים (Quantum Matrix) וכן מעבד חדש (Neo Quantum).

לדברי קובי בש, מנהל חטיבת מוצרים ביתיים בסמסונג ישראל: "סדרת מסכי ה- Neo QLED החדשה פותחה מתוך הרצון לספק מענה לצרכים המשתנים של לקוחותינו, זאת לאחר שבשנה האחרונה שגרת חיינו התכנסה כולה אל בין כותלי הבית. השינוי הזה בהרגלים הפך את מסך הטלוויזיה למרכז חיינו ולפלטפורמה מרכזית בכל הנוגע לצריכת תוכן, יצירת קשר עם יקירינו, הגברת הפרודוקטיביות בעבודה, ואפילו  ככלי שעוזר לנו לשמור על כושר. מה שמניע את המרדף הבלתי פוסק שלנו לספק חדשנות פורצת גבולות ואת חוויית הצפייה הטובה ביותר הוא הפידבק שאנחנו מקבלים מהצרכנים שלנו, שממשיכים לבחור כבר 15 שנים ברציפות בסמסונג כמותג המוביל בישראל ובעולם".

בנוסף לאיכות התמונה:

  • עיצוב מסך ללא מסגרת כאשר מדגמי 8k קיים חיבור לקופסת חיבורים באמצעות סיב אופטי המעביר את כל המידע כולל מתח
  • תכונות חכמות:
    • תמיכה ב-Google Duo המאפשר שיחה עם 32 משתמשים
    • PC on TV – מאפשר לצרכן להתחבר למחשב פיסי מרוחק
    • שלט סולארי בעל סוללה מובנת הנטענת על ידי האור בבית או חיבור ל-USBc
    • התאמה למשחקים ולקונסולות כולל שיתוף פעולה עם חברת AMD
    • מערכת סאונד מתקדמת כולל שילוב עם בר הסאונד של החברה שהושק גם הוא באירוע.

The Terrace

הטכנולוגיה החדשה משולבת באיכויות 8k ו-4k. באיכות 8k הגדלים 65/75/85 בטווח מחירים של 13,000-50,000 ש"ח בעוד שמסכי 4k בגדלים 50/55/65/75/85 וטווח המחירים הוא 5490-19,000 ש"ח.

בנוסף לטכנולוגיה החדשה, החברה השיקה סדרה חדשה: The Terrace (המרפסת) מסכים עמידים בהתזת מים, אבק ולחות עם עוצמת הארה גבוהה |2000nit על מנת לאפשר צפייה בתכנים במקומות מוארים. החברה משווקת שלושה גדלים: 55/65ו-75 אינץ'.

כל שאר הסדרות The Serif, The Frame, The Sero  עברו עדכונים לשנת 2021.

בנוסף, החברה השיקה לראשונה שני מקרנים להקרנה מטווח קצר, עם בר סאונד מובנה. (ראה ידיעה באתר AV)