סמסונג חשפה בתערוכת IFA 2014 היצע מורחב של טלוויזיות קעורות ומוצרי שמע חדשים. היא מציגה 17 מסכי טלוויזיות קעורים FHD, UHD ו-LED, בגדלים שבין 48 ל-105 אינץ' המספקים חוויית צפייה מלהיבה ומרתקת. כמו כן הציגה טלוויזיה מהפכנית גמישה בגודל 105 אינץ' UHD, וכן מערכת שמע קעורה Curved SoundBar.


 


"אנו החלוצים בעידן חדש של צפייה במסכים קעורים," אמר היונסק קים, סגן נשיא בסמסונג. "תערוכת IFA 2014 היא פלטפורמה מצויינת להצגת הדור הבא של הטלוויזיות הקעורות ולהמחיש כיצד הן ישפיעו על איכות הצפייה הביתית ועל שוק הטלוויזיות בכלל".


מסך UHD בגודל 105 אינץ', שהוא המסך הקעור הגדול בעולם, הושק לראשונה בשוק האירופי ביולי. הוא בעל יחס רוחב-גובה 21:9 שמאפשר לצופה להנות מחוויה קולנועית מרתקת בבית.


במסך 11 מיליון נקודות (פיקסלים) (5120×2160), כלומר, רזולוציה הגבוהה פי חמישה ממסך Full HD. מותקנת בו טכנולוגיה שמבצעת התאמה אוטומטית של כל תוכן לרזולוציית UHD. בנוסף המסך מצויד בטכנולוגיית איכות התמונה Peak Illuminator הייחודית לסמסונג, שמבליטה הבדלים קלים בבהירות ומדגישה ניגודיות. טכנולוגיה זו מגדילה את טווח הבהירות על המסך להצגה משופרת של פרטים, אפילו כשמוצגות תמונות כהות מאד. טלוויזיית Samsung 105” Curved UHD TV מצוידת ברמקולים מובנים בעוצמה של 160 וואט.


 


סמסונג מציגה לראשונה את הטלוויזיה הגמישה ברזולוציית UHD הגדולה בעולם – בגודל 105 אינץ' ויחס רוחב-גובה של 21:9. את המסך ניתן לכופף בקלות ממצב שטוח למצב קעור, לפי חווית הצפייה המועדפת. הדגם מעוצב לפי קונספט Timeless Gallery החדש. הטלוויזיה כוללת גם את טכנולוגיות UHD Dimming ו-UHD Upscaling להצגת תמונה מפורטת, חדה ובעלת ניגודיות משופרת.


 


סמסונג מציגה גם את מערכת השמע HW-H7500 Curved SounBbar, הראשונה שמותאמת לטלוויזיות Curved TV, עם רמקולים קעורים שמזכירים העיצוב של אולם קונצרטים, ומספקים סביבת שמע הקפית 8.1 . סמסונג מציגה גם את דגם הרמקול האלחוטי החדש M3 המצטרף לסדרת Wireless Audio Multiroom. זהו דגם במחיר נוח שכולל שני מצבי הפעלה, ונשלט בקלות מהתקנים חכמים. .


לאחרונה הכריזה סמסונג על שותפות עם חברת Spotify, שמאפשרת למשתמשי Spotify Connect להשמיע את מוסיקה באמצעות שני רמקולי Samsung Wireless Audio Multiroom במקביל.


 


הרחבת האקו-סיסטם של ה-UHD עם תקנים להגנת תוכן ותוכן UHD משובח


סמסונג הודיעה שהיא מחוייבת להרחבת האקו-סיסטם של ה-UHD ולשם כך היא משתפת פעולה עם השמות הגדולים ביותר בעולם הבידור, כגון אמזון, נטפליקס ושותפי תוכן אירופיים גדולים ביניהם Maxdome, Wuaki.tv ו-CHILI. במקביל, גופי שידור גדולים ברחבי אירופה יציעו דגמי טלוויזיה נבחרים, סרטים ושידורי ספורט ברזולוציית UHD ללקוחות שמחזיקים בטלוויזיות ה-UHD הקעורות של סמסונג.


 


החל מספטמבר, מכשירי הטלוויזיה UHD הקעורים של סמסונג יתמכו בהזרמת UHD של Netflix במדינות נוספות באירופה במקביל להרחבת השירות של Netflix למדינות אלו. הרחבה זו תאפשר צפייה בכותרים פופולריים כגון העונה השנייה של "בית הקלפים" ברזולוציית UHD. אמזון משתפת פעולה עם אולפני קולנוע גדולים בהוליווד ורשתות טלוויזיה – לאספקת סרטים שוברי קופות ותוכניות טלוויזיה וסדרות טלוויזיה מקוריות של אולפני אמזון באיכות UHD עוד השנה. לצורך הפצה מאובטחת משתפת סמסונג פעולה עם


האגודה לאחסון תוכן מאובטח (SCSA)


 


לסיום, בתערוכת IFA 2014 הקימה סמסונג את "The Origin of the Curve" מיצג אמנותי בשיתוף האמן הדיגיטל הנודע מיגל שבלייה (Chevalier). המיצג ממחיש את היופי שבטלוויזיות Curved UHD של סמסונג .