לפי מגזין ETnews חברת סמסונג תפסיק לייצר טלוויזיות עם יכולת של תלת-ממד בעוד שחברת LG תפחית את כמות הטלוויזיות עם יכולות התלת-ממד לחצי.


כמות הטלוויזיות שכוללות תלת-ממד הולכת ויורדת כאשר הגורם המבדיל בין הטלוויזיות מתמקד בתחום של האיכות – UHD וטכנולוגיות חדשניות נוספות מופיעות בשוק כגון מציאות וירטואלית. לפי דוח שפורסם לאחרונה חברת סמסונג לא הזמינה משקפיים חדשים בעבור הטלוויזיות שהיא מספקת.


LG מתכוונת לשלב את יכולת התלת-ממד רק בטלוויזיות פריום. חשוב לזכור כי טכנולוגיית התלת-ממד של LG הנה פסיבית ולא מצריכה סוללות, ועלות המשקפיים בטכנולוגיה המקיפה הנה זולה יותר מאשר המערכות האקטיביות של סמסונג. "למרות ש-40% מהטלוויזיות שסופקו בשנה האחרונה כללו יכולת תלת-ממדית, השנה רק ל-20% תהיה היכולת הזו", אומר בכיר ב-LG.


בנוסף המורכבות של הפקות תכנים תלת-ממדים גרמה לחברות הפקה רבות להפסיק להפיק תכנים בתלת-ממד למעט סרטי קולנוע שגם הם לא זוכים לעדנה.


הבאז הבא הוא מציאות וירטואלית ואנו נראה אותה בכל תערוכה בעתיד הקרוב. השאלה הגדולה היא אם החוויה של המציאות הווירטואלית שמצריכה גם משקפיים לא תיעלם או תישאר בחלקים קטנים של המדיה הבידורית כמו מערכות התלת-ממד.


למקור המאמר