הבוקר חברת סמסונג ישראל וסמיקום-לקסיס השיקו את קו מצלמות הסטילס 2011 לשוק הישראלי, עם פתיחת מסיבת העיתונאים החברות הודיעו שסמסונג גיירה את כל קו המצלמות (13 מצלמות) שימכרו דרך סמיקום-לקסיס ויכללו תפריטים בעברית.


 


מאז תחילת השיווק של סמיקום לקסיס חלה עלייה משמעותית במכירות של מצלמות סמסונג בשוק הישראלי. נתח השוק לדברי החברה עלה מ2.1% ב2009 ל3.4% ב2010 (תחילת השיווק של סמיקום-לקסיס) ולפי הדו"ח עד אפריל השנה נתח השוק הינו 11.6%, כאשר המטרה לשנה זו הינה 20%.


 


למרות שהמצלמות המשולבות בטלפונים משתפרות בכל השקה של טלפון חדש, שוק המצלמות נמצא בעלייה קבועה. לדברי החברה שוק המצלמות המשולבות בטלפונים נותנות מענה לצילום מיידי, באירועים מתוכננים מראש המשתמשים יעדיפו מצלמה ייעודית ולא יסתפקו במצלמות הקיימות בטלפונים.


 


לדברי משה גוב, מנכ"ל סמיקום –לקסיס: "מאז החלה סמיקום-לקסיס בייצוג מצלמות סמסונג הצלחנו להעביר מסר ברור שטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך שבמצלמות סמסונג בשילוב עם חברה ישראלית חזקה ויעילה מספקים לצרכן הישראלי מגוון מוצרים עם טכנולוגיות המקדימות את המתחרים  והמתאימים לצרכים ולהעדפות של הצרכן הישראלי בעידן הנוכחי. שילוב כלל הגורמים הביאו לכך שבתוך תקופה לא ארוכה מאז תחילת השיווק בישראל רושמות מצלמות סמסונג צמיחה מתמדת וגידול בנתח השוק".


 


סמסונג מחלקת את שוק המצלמות הקומפקטיות ל4 רמות וכל המצלמות יהיו במכירה מתחילת חודש הבא



  • מצלמות בעלות אורך מוקד ארוך – WB-700 (זום אופטי 18x), WB-210 (זום אופטי 12x) ו-PL-210 (זום אופטי 10x) טווח המחירים יהיה בין 1,000 ל1,500 שקל

  • מצלמות הכוללות 2 מסכים – PL170 (16 מיליון פיקסלים), PL120 (14 מילון פיקסלים) ו- ST-700(זהה לPL170 עם מסכים שונים) טווח המחירים: 800-1,400 שקל

  • מצלמות עם ייחודיות – SH100 (תקשורת WiFi מובנת), ST-30 (מצלמה זעירה) ו- ST-6500, טווח המחירים יהיה 500 – 1,200 שקל

  • מצלמות ב"סטייל::  ST-95,  ST-93 וST-65 טווח המחירים 650 – 1,000 שקל

  • בנוסף הציגה החברה מצלמה המאפשרת החלפת עדשות ללא מראה, המצלמה NX11 מיועדת להחליף את הדגם NX10 ומחירה המוערך יהיה כ-2,500 שקל

 לדברי עופר עלמני, מנהל פיתוח עיסקי בסמסונג ישראל, "סמסונג משיקה היום בישראל שורה של מצלמות המציגות את קידמת הפיתוח הטכנולוגי של החברה בתחום הצילום עם פיתוחים חדשניים ובלעדיים לחברה המשלבים ממשק מלא ותפריטים בעברית, נוחות משתמש, עיצוב, מגוון רחב של צבעים וביצועים טכנולוגיים"