סמסונג ישראל הכריזה על שיתוף פעולה עם תחנת הרדיו eco99fm, במסגרתו תועלה eco99music, יישום מוזיקה ייעודית של תחנת הרדיו הפופולרית לחנות היישומים של טלוויזיות חכמות מתוצרת סמסונג. בעלי טלוויזיות חכמות של החברה מהשנים 2015 ואילך יוכלו ליהנות משידורי רדיו, הכוללים את תכניות הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, וסטים מוזיקליים מובנים (פלייליסטים).
היישום, הפועל על גבי מערכת ההפעלה החדשנית Tizen של סמסונג, זהה לזו הפועלת על גבי הסמארטפון ומאפשרת האזנה הן לשידורי ה-FM  החיים והן לאוספים מוזיקליים מגוונים, בממשק גרפי נעים ונוח לשימוש. ליישום אלפי אוספים מוזיקליים המתעדכנים באופן שוטף ומותאמים לכל מיקום, מצב רוח ושעה ביום.
קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית בסמסונג ישראל מסר: "התמורות הטכנולוגיות בעולם ואימוצן המהיר על ידי הקהל הישראלי הובילו לשינויים בהרגלי צריכת מוזיקה בכלל ורדיו בפרט. כיום, הלקוח הממוצע, רוצה להאזין לרדיו או ל-playlist המותאם אליו בזמן ובמקום שמתאים לו. לכן, פיתחנו אפליקציה עם ממשק מהיר ונוח, בכדי לתת ללקוחות חוויית שמע חדשה ושונה באמצעות הטלוויזיה החכמה הנמצאת בבתים רבים בישראל, המצוידת במערכת שמע איכותית ועוצמתית, ללא צורך בהזרמת התכנים מהנייד או המחשב הביתי וללא צורך ברכישת מערכת שמע נפרדת. סמסונג ישראל מתעתדת להמשיך ולפתח אפליקציות דומות המותאמות לקהל הישראלי ולשתף פעולה עם גופים נוספים על מנת לתת ללקוחותיה חווית שימוש מקיפה, כוללת ומהנה בטלוויזיה החכמה".

חגית קמין, מנכ"ל eco99fm "אנחנו גאים להיות הראשונים בישראל שמשיקים אפליקציית מוזיקה ופודקאסט לטלוויזיה על  גבי פלטפורמת Samsung Smart TV, אשר פותחה בשיתוף עם סמסונג. הקהל הישראלי, יפגוש את השילוב האידיאלי בין פודקאסטים של תוכנית הבוקר המובילה בהגשת טל ברמן ואביעד קיסוס לצד פלייליסטים  מוזיקליים המותאמים לכל מצב ולכל זמן. האתגר העיקרי אליו אנו חותרים בשנים האחרונות הינו שבירת גבולות ה- FM. כתחנה פורצת דרך, אנו מאמינים שהתוכן המעולה שלנו הוא המלך, ולכן- לאחר שנטענו רגל איתנה ומשמעותית במדיום הרדיופוני ובזירת הדיגיטל אנו עמלים על פיתוח מגוון דרכים נוספות וחדשניות, על מנת שקהל המאזינים שלנו יוכל ליהנות מחוויית האזנה איכותית, זמינה וחינמית."

היישום זמין בטלוויזיות חכמות של סמסונג בעלות מערכת הפעלה Tizen מדגמי 2015 ואילך (לא כולל דגמי J4303 ו-J5200) דרך היבואן הרשמי סמליין בלבד.