חברת סמסונג הכריזה כי זוהי השנה ה-17 ברציפות בה החברה מדורגת במקום הראשון בשוק הטלוויזיות העולמי. ההכרזה באה לאחר שחברת המחקר Omdia ביצעה מחקר שוק בו נמצא כי בשנת 2022, גברה סמסונג על מתחריה בשוק הטלוויזיות העולמי, מה שגרם להובלתה בענף.

סמסונג שמרה על מעמדה במשך השנים מאחר שבחרה להתמקד בקו מוצרי הפרימיום של החברה, זאת על ידי שימת דגש על טכנולוגית ה- QLED ו- ה-Neo QLED. במהלך שנת 2022, סמסונג מכרה כ-9.65 מיליון טלוויזיות מטכנולוגית QLED ו-Neo QLED. נתון גבוה זה של מכירות הביא את סך המכירות מאז השקת הטלוויזיות ב-2017 ל-35 מיליון טלוויזיות. במהלך השנה שחלפה, שלטה סמסונג גם בסגמנט הטלוויזיות הגדולות, עם נתח שוק מדווח של 36.1% בשוק הטלוויזיות מעל 75 אינץ' ו-42.9% בשוק הטלוויזיות מעל 80 אינץ'. בשוק טלוויזיות הפרמיום שמחירן עולה על 2,500 דולר, שמרה סמסונג על נתח השוק הגדול ביותר מבחינת הכנסות – 48.6% מהשוק.

"המעמד המוביל שלנו בענף ב-17 השנה האחרונות, התאפשר הודות לנאמנות המתמשכת של הצרכנים והאמון שהם נותנים במוצרינו. נמשיך לסלול את הדרך וליצור את חוויות השימוש הטובות והמהנות ביותר, שמציעות הרבה מעבר לתמונה איכותית", אמר צ'אול-גי קים, סמנכ"ל בכיר בחטיבת התצוגה הוויזואלית בסמסונג.

סמסונג אף המשיכה לדחוק את גבולות החדשנות ואיכות התמונה עם מוצרים שצוידו במיטב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. לראשונה בענף, בשנת 2017, הגדירה סמסונג את המונח "הדור הבא במסכים" עם חשיפת טלוויזיית ה-QLED הראשונה שעשתה שימוש בטכנולוגיית Quantum Dot כדי להגיע לנפח צבע של 100%. ב-2018 השיקה החברה את טלוויזיות ה-QLED 8K פורצות הדרך, ובעקבותיהן את מכשירי ה-Neo QLED עם טכנולוגיית ה-Quantum Mini LED וב-2021 גם את מסכי ה-MICRO LED הכוללים תאורה עצמית. אוסף זה של טכנולוגיות מתקדמות הגדיר מחדש את הרף בכל הנוגע לאיכות התמונה בטלוויזיה והציב פעם אחר פעם סטנדרטים חדשים של ביצועים.