לאחר מחקר ופיתוח רב, ארגז הכלים של BRAW זמין כעת בחנות האפליקציות של אפל. BRAW Toolbox מאפשר לייבא קבצי BlackMagic RAW ישירות לתוך Final Cut Pro ללא המרת קידוד.

הרחבת תהליך העבודה של BRAW Toolbox מאפשרת להכין את כל הצילומים לפני הייבוא, לשנות בקלות ובמהירות את כל הנתונים המצורפים ((MetaData של הקובץ, ולהעתיק ולהדביק את הנתונים המצורפים מקטעי וידאו שונים. כמו כן לשמור הגדרות מוכנות מראש עבור תכונות הנתונים המצורפים ספציפיות.

לאחר היבוא אל תוכנת העריכה FCP של אפל ניתן לשנות את הנתונים המצורפים בכל עת – וכן לשנות את הרגישות, החשיפה, טמפ' הצבע והגוון. ארגז הכלים של BRAW מגיע עם תצוגת נתונים מצורפים המאפשרת להציג כל מידע של BlackMagic RAW ישירות בתוך Final Cut Pro Inspector.

ישנן אפשרויות אוטומטיות של איכות פענוח עבור פרויקטים באיכות HD ו-UltraHD, וניתן לעבוד באיכות שחזור נמוכה, ולאחר מכן להחיל "הגדרה גלובלית" כדי לאלץ את האיכות המלאה לפני הייצוא.

ניתן גם להשתמש בתוסף Workflow כדי לשלוח את הפרויקט/ציר הזמן שלך לתוכנת העריכה DaVinci Resolve של BlackMagic לדירוג – הכל באמצעות קובצי BRAW ישירות מהמצלמה. ישנן תוכנות נוספות כמו Color Finale Transcoder אבל כלי זה מצריך המרה מקובצי BlackMagic RAW ל ProRes.

מחיר: 62.99 דולר. ניתן לרכוש עד 13.2 ב-50% הנחה

להורדה