חברת ההשכרות לציוד וידאו מקצועי, גליקסון, השיקה יוזמה חדשה תחת המותג "גליקסון מארחים": סדרת סדנאות והרצאות מקיפה ועשירה של מומחים מתעשיית הקולנוע בכל התחומים, מצילום ותאורה ועד סאונד וגריפ. הסדנאות פתוחות לקהל הרחב.

הסדנה השנייה מתמקדת בתחום התאורה, ועונה לשאלות כמו כיצד תורמת התאורה לעיצוב המרחב הקולנועי? איך מביעים בעזרת אור? מהם היחסים בין אור ותנועה? מהם ההבדלים בין סוגי הפנסים? איך לבחור את הפנס הנכון לאפקט הרצוי? כיצד להתמודד עם מגבלות הפקתיות ומגבלות באתר הצילום?

סדנת התאורה בקולנוע תשלב בין התיאוריה והפרקטיקה של עולם התאורה בקולנוע. מצד אחד, הסדנה תחתור להבנה קונספטואלית בנוגע לתפקיד התאורה ביצירה הקולנועית ובנוגע ליחסי הגומלין בין התאורה ובין היסודות האחרים המרכיבים את הסרט. מצד שני, הסדנה תחשוף את המשתתפים לשיטות עבודה פרקטיות, למגוון הפנסים הקיימים כיום בשוק ותעמוד על ההבדלים ביניהם והאפקט שניתן להשיג בעזרת כל אחד מהם.
ההרצאה מיועדת למי שמעוניין ללמוד את יסודות התאורה הקולנועית ולהכיר שיטות עבודה שיתרמו לעבודתו על הסט.

המרצה, גלי רשף, הוא מהתאורנים הבכירים בתעשיית הקולנוע בארץ, שימש כתאורן ראשי בין היתר ב"הכוכבים של שלומי", "אביבה אהובתי", "סיפור גדול", "השוטר" ו"סוכריות". במקביל לעשרות הפיצ'רים וסדרות הטלוויזיה שהאיר במשך 30 שנותיו בתעשייה, הוא מעביר סדנאות בתאורת קולנוע וטלוויזיה בבתי הספר השונים לקולנוע.

הסדנה תתקיים ביום שישי · 17.05.2019 · 09:00-13:00 · הסוללים 3 תל אביב.
יש להירשם מראש

להרשמה