סדנאות תל- אביב- לוס-אנג"לס להפקה ותסריטאות מתקיימות השנה בפעם השישית בסינמטק בת"א החל מה- 5 ביוני עד 18 יוני.


 


פרוייקט סדנאות היצירה הוא יוזמה של ועדת התרבות של שותפות תל-אביב-לוס-אנג’לס, בראשות מיקי ירושלמי; ושל החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב ונערך השנה יחד עם הפסטיבל הבינלאומי העשירי לסרטי סטודנטים. התוכנית תעסוק, כמדי שנה, באימוץ מודל הכתיבה וההפקה הקולנועי האמריקאי ושילובו במציאות העשייה הישראלית


 


הסדנאות מועברות על ידי קבוצה נבחרת של מפיקים ותסריטאים מתעשיית הקולנוע וטלוויזיה האמריקאית. התוכנית מאפשרת הזדמנות ייחודית ללמוד ישירות מאנשי התעשייה הגדולה בעולם שירצו בסדנה לקבוצה נבחרת של משתתפים מהארץ ומחו"ל על כול היבטי ההפקה: החל מאיתור חומרים וגיבושם והדרכת צוות תסריטאים דרך הצגת פרויקט (pitching) וכלה בתחום השיווק וההפצה שיקבל דגש מיוחד


 


בסדנת התסריטאות קבוצה נבחרת של תסריטאים הנמצאים בשלבי דראפט אחרון יוכלו לפגוש תסריטאים הוליוודים בעלי ניסיון ומוניטין ולעבוד עימם באופן אינטנסיבי, אחד-על-אחד, במשך עשרה ימים כדי לפתח את תסריטם.


 


סדנת ה"מפיק יוצר" מתמקדת בהיבטים השונים הקשורים להפקת סרט – החל מגיבוש רעיון, הדרכת תסריטאים, גיוס כספים, קופרודקוציות ,היבטים משפטיים כולה בשיווק וההפצה, נושא עליו יושם דגש מיוחד השנה.


 


הסדנאות מיועדות לאנשי מקצוע מתעשיית הקולנוע והטלוויזיה עם ניסיון של לפחות סרט באורך מלא (פיצ’ר)/סרט תעודה/דרמה בת 50 דקות, או תואר שני בקולנוע.


 


לפרטים נוספים


 


לפרטים:


אדם פינס – מיכל רכט


064-486666


מנהלי הסדנה


דוא"ל