חברת TI מעמידה לרשות יצרני המצלמות הדיגיטליות את מלוא היתרונות של התאמת תוכנה בשילוב עם ביצועי פתרון קבוע (hard-wired) ומציגה גרסה ממוטבת של טכנולוגיית DaVinci לשוק מצלמות הסטילס הדיגיטליות. הסביבה הטכנולוגית החדשה כוללת מעבד גמיש ביותר, חבילת תוכנה המבצעת סימולציה כלל-תפקודית של מצלמת סטילס דיגיטלית ואלגוריתמים ייעודיים למצלמות של יצרנים שונים.


המעבד החדש המבוסס על DaVinci, מפגין רמת ביצועים גבוהה פי 3 לעומת קודמיו, ולכן המצלמות המבוססות עליו יספקו תמונות באיכות מדהימה ויעניקו תוצאות מושלמות של ממש. מעתה ניתן יהיה לשלב איכות תמונה גבוהה עם עיבוד מהיר ביותר בצילומי סטילס ווידאו בהגדרה גבוהה (HD), תוך מתן אפשרות ליצרני ה-OEM להשתלב בסביבה הטכנולוגית החדשה.


המעבד החדש יתמוך באיכות תמונה של עד 16 מגה-פיקסל ובוידאו בהגדרה גבוהה בפורמט של יותר מ-30 תמונות (frames) לשנייה ואיכות של 720P. לרשות היצרנים עומדת מעתה היכולת הייחודית לנצל תוכנה מותאמת (customized) או קבועה (hard-wired) בעלת יכולת עיבוד תמונה של עד 75 מגה-פיקסל. המעבד מטפל גם בצילום וידאו בהגדרה גבוהה עם אפשרות הצגה מיידית במצלמה, בצג מחשב או בטלוויזיית HD, כולל מכשירי DLP.



שלל יכולות העיבוד המתקדמות מאפשרות למצלמה לבצע במהירות פעולות בסיסיות, כולל טיפול בהשהיית תריס (shutter lag), זמן טעינה והצגת תמונה ברמה המתחרה במצלמות רפלקס דיגיטליות בתוספת תכונות מתקדמות נוספות:



  • סינון רעש
  • ביטול תופעת "עיניים אדומות"
  • הפקת תצלומי סטילס איכותיים מסרטי וידאו לבחירת רגע הצילום המושלם
  • ייצוב תמונה, פתרון לבעיית הטשטוש
  • אפשרויות עריכת תמונה מובנות במצלמה, הדפסה ישירה או באמצעות מחשב
  • העברת תמונות אלחוטית למחשב ונגישות לתצלומים דרך דואר אלקטרוני או האינטרנט

למעבד החדש מתלווה חבילת תוכנה מלאה הכוללת מנהלי התקנים (דרייברים) לציוד היקפי, מקודדים ומפענחי (codecs) וידאו, אלגוריתמים ספציפיים למצלמה, ממשקי תכנות יישומים (APIs), ספריות תמיכה ברמת השבב והלוח, כלי פיתוח לממשק גרפי וסביבת פיתוח. נוסף, TI משתפת פעולה עם יצרנים שונים המציעים אף הם אלגוריתמים ספציפיים למצלמה, כגון תוכנה לביטול תופעת "עיניים אדומות", מקודדים ומפענחי וידאו נוספים, מערכות הפעלה, תוכנות תקשורת WLAN/Bluetooth ועוד.