ניידת השידור של חטיבת החדשות ואמצעי הפקה של JCS שודרגה בעלות של כחצי מיליון שקלים לרגל פתיחת ליגות העל בכדורגל וכדורסל ולקראת משחקי היורוליג


 


עם פתיחת ליגות העל בכדורגל וכדורסל ולקראת משחקי היורוליג: ניידת השידור של חטיבת החדשות ואמצעי הפקה של JCS שודרגה בעלות של כחצי מיליון שקלים


השדרוג התמקד בשיפור מערכת ה- LSM,  אשר מאפשרת שידור מיידי של הילוכים חוזרים עם פתיחת ליגות העל בכדורגל וכדורסל ולקראת משחקי היורוליג, שדרגה חטיבת החדשות, אמצעי הפקה ושידור של JCS את ניידת השידור הדיגיטלית שלה. הניידת משמשת להעברת שידורי ספורט לערוצים השונים. 


במסגרת השדרוג הוכנסה לניידת מערכת LSM (live slow motion) משודרגת, המאפשרת הקלטה ושידור מיידי של הילוכים חוזרים בכל ענפי הספורט המצולמים ומשודרים בשידור חי.


חשוב לציין כי מערכת ה- LSM ששודרגה, היא מהדגם המתקדם בעולם והיה לה תפקיד מרכזי בשידורי אולימפיאדת בייג'ין. עלות שדרוג המערכת בניידת JCS עומדת על כחצי מיליון שקלים. 


חנני רפופורט, סמנכ"ל קבוצת JCS ומנהל חטיבת החדשות ואמצעי ההפקה בקבוצה, מסר, כי "שדרוג מערכת ה-LSM נעשה על מנת להמשיך ולשמור על העליונות הטכנולוגית של הניידת, שמובילה בשידורי הספורט לערוצי השידור השונים בארץ".