ניופאן השיקה אתמול 14 סדרות חדשות, הכוללת למעלה מ-40 דגמים שונים של טלוויזיות ולראשונה בארץ משיקה את ספינת הדגל של טושיבה, שהוצגה בגרסת אב טיפוס בתערוכת CES ה-CELL.


טכנולוגיית ה-CELL של טושיבה אשר הוכרזה בעולם לא מכבר מושתתת על מעבד רב עוצמה בעל ביצועים מתקדמים ופס רחב, בעל כוח עיבוד הגדול פי 143 מדגמי הטלוויזיה הקיימים היום. טכנולוגיית זו תשתלב בסדרות שונות של מסכים מעתה תציע איכות תמונה גבוהה המיועדת, לדברי החברה, למשתמשים מתקדמים ותובעניים ביותר. טושיבה תציג את טכנולוגית ה-CELL במגוון תצורות וקונפיגורציות, בסיסיות ומתקדמות לשימושים שונים.


המסך מצויד בטכנולוגיה בלעדית המבוססת על מעבד 8 ליבות. המסך משלב תאורת LED Local Diming עם 512 אזורי עמעום תאורה מקומית, המייצרת תאורה בהירה במיוחד של עד 1,250cd/m² עם יחס ניגודיות דינמי של עד 1 ל 9 מיליון וטכנולוגית 400 הרץ לתנועה טבעית על המסך.


המסך ה-CELL D3 שיגיע לישראל בחודש אוגוסט צופים במשקפי תלת מימד אקטיביים המסתנכרנים עם התמונה במסך.


בחודש ספטמבר יגיע לישראל מסךCELL  D3 אשר יאפשר המרה בזמן אמת של כל שידור רגיל דו-מימד  לשידור בתלת מימד  ויכלול זיכרון פנימי בנפח 3 טרא-בייט להקלטת כ-26 שעות של תכנים באיכות HD.


בין היתר יושקו מסכים חדשים עם תו תקן מבית מייקרוסופט, המאפשר להעביר קבצי מדיה מהמחשב ישירות למסך הטלוויזיה באמצעות חיבור DLNA ועם קישוריות אינטרנט אלחוטית, Wireless. כמו כן יושקו מסכים עם אפליקציית YouTube מובנת בשלט לצפיה של סרטונים בהתאמה למסך גדול.



גרשון פטרושקה משנה למנכ"ל ניופאן מציין, כי "מדובר באחת ההשקות הגדולות שנערכו בישראל למסכים, אשר כוללת 14 סדרות חדשות ושונות ולמעלה מ-40 מסכים.  גולת הכותרת, מסך ה-CELL TV, טלוויזיית לד תלת מימד שזכתה בפרס 'חדשנות וטכנולוגיה פורצת דרך', עתיד לשנות את חווית הצפייה ויותר מכך את דפוסי הצריכה והשימוש במסכי טלוויזיה. לא עוד מסך טלוויזיה פאסיבי לצפייה אלא מסך שיאפשר אינטראקטיביות עם הצופה.


בעוד שטכנולוגיית התלת-מימד נמצאת עדיין בשלביה הראשונים בכל הקשור לצפייה ביתית, ל-Cell-TV של טושיבה תהיה יכולת להמיר תוכן דו-מימדי לתוכן תלת-מימדי בזמן אמת. כלומר, באמצעות מעבד ה-Cell ניתן יהיה לצפות בכמעט כל התכנים הרגילים בתלת-מימד", הוסיף פטרושקה.


בנוסף חושפת טושיבה סדרות חדשות של מסכים חכמים אשר כל אחד מהם מצויד בטכנולוגיות ייחודיות המותאמות לצרכים שונים ומגוונים של הצרכנים. המסכים החדשים הינם הראשונים באירופה אשר תומכים ב-Windows 7 וכוללים תכונות של הזרמת ושיתוף תכנים באופן פשוט בין מכשירים שונים התומכים בחיבור DNLA.


הסדרות החדשות כוללות מעבד דיגיטלי MetaBrain המספק איכות תמונה חדה וטבעית. בנוסף, הסדרות כוללות תכונות לשיפור איכות התמונה כגון Resolution+, המשדרגת את איכות השידור של ערוצי הטלוויזיה וסרטי DVD, ו-AutoView להתאמה אוטומטית של עוצמת האור והבהירות של המסך בהתאם לעוצמת התאורה בחדר. בין השאר, יושקו סדרות חדשות של מסכי LED בעיצוב יוקרתי עם תאורת לד היקפית.


בין היתר יכללו הסדרות החדשות חיבור אלחוטי בין המחשב לטלוויזיה, המאפשר שיתוף קבצי מדיה בלחיצת כפתור אחת בלבד מעתה אין צורך יותר בכבלים אשר יחברו את המחשב למסך על מנת לצפות בתוכן. כל התמונות, הסרטים, המוזיקה השמורים  במחשב האישי יוכלו להיות מוצגים על גבי מסך הטלוויזיה.


סדרות המסכים החדשות הן ידידותיות לסביבה וחוסכות עד 65% מצריכת האנרגיה. המסכים ומארזיהם עשויים מחומרים מתכלים הניתנים למחזור.


המסכים בעלי מערכת סאונד Audyssey המכילה אקולייזר ממוחשב המכייל את עוצמת השמע בהתאם לאקוסטיקה בחדר. מערכת Dolby Volume השומרת על עוצמת שמע קבועה בכל ערוצי הטלוויזיה בעת החלפת ערוצים ומעבר לפרסומות. Sound Navi המתאימה את הסאונד לאופן בו מותקנת הטלוויזיה, מונחת על שידה או תלויה על הקיר.


מחירים:



  • מסך 55 אינץ CELL המאפשר המרה של שידור דו מימדי לתלת מימדי מחירו 45,000 שקל. מועד אספקה: אוקטובר
  • מסך 55 אינץ CELL תלת מימדי מחירו 29,000 שקל. מועד אספקה: ספטמבר
  • מסך 46 אינץ LED תלת מימדי מחירו 19,900 שקל. מועד אספקה: אוגוסט
  • מסך 32 אינץ LED 100hz מחירו 4,400 שקל
  • מסך 40 אינץ LED 100hz מחירו 6,990 שקל
  • מסך 55 אינץ LED 100hz מחירו 10,990 שקל