החל השיווק של קו רחב של מוצרי איכות חדישים, ביניהם קו טלוויזיות חדש, של BenQ ברשת מחסני חשמל ברחבי הארץ


 


גטר טק מקבוצת גטר (Getter Group) הכריזה על כניסתה של BenQ לשוק טלוויזיות LCD בישראל ועל תחילת השיווק של קו רחב של מוצרי איכות חדישים ברשת מחסני חשמל ברחבי הארץ.


מסכי המחשב והמקרנים של BenQ משווקים כבר בישראל באמצעות גטר טק ועתה כאמור, מתרחבת פעילות BenQ בארץ עם כניסת קטגוריית הטלוויזיות לרשת השיווק מחסני חשמל מהרשתות הגדולות בישראל.


BenQ היא חברת ענק שבסיסה בטייוואן, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של עשרות קטגוריות של מוצרים דיגיטליים. לחברה מחזור מכירות של למעלה מ-16 מיליארד דולר בשנה והיא נהנית מצמיחה מואצת בשוק העולמי. חברת AU הינה חברת בת של קבוצת BenQ והינה יצרנית מסכי ה- LCD השלישית בגודלה בעולם.   


 


לדברי ניב יוסיפון, מנהל מכירות לשוק הקמעונאי בגטר טק, "קו הטלוויזיות החדשות המגיע לישראל כולל מגוון רחב של דגמים בעיצוב מרהיב ובמחירים נוחים: החל מ- 20 אינץ ועד 42 אינץ החל מ- 1,999 שקל ועד 6,799 שקל. הטלוויזיות מתאפיינות בעיצוב חדשני, טכנולוגיית High Definition ואיכות צבע וסאונד מהמתקדמים בענף. בין היתר משולבות בטלוויזיות טכנולוגיית Zero Dot הייחודית שמונעת היווצרות פיקסלים 'מתים' במסך ומבטיחה איכות תמונה מהגבוהות בשוק".


מחירי טלוויזיות ה- LCD של BenQ ברשת מחסני חשמל:




  • 37 אינטש- 5499 שקל כולל מע"מ


  • 42 אינטש- 6799 שקל כולל מע"מ


  • 32 אינטש- 3699 שקל כולל מע"מ


  • 20 אינטש- 1999 שקל כולל מע"מ