החברה האמריקאית RigWheels השיקה את Kraken, מערכת מתקון לכלי רכב לנשיאת מצלמות גדולות עם קיבולת עומס מרבי של 79 ק"ג, תואם לראשי חצובה של עם ממשק שטוח, וכיפה (75/100 מ"מ).

ישנן מגוון יחידות מתקון לרכב המבוססות על כוס יניקה בודדת, אבל הן מתאימות רק למצלמות קטנות וקלות. כשיש צורך למתקן מצלמת קולנוע המשימה הרבה יותר מורכבת.

המערכת החדשה מורכבת ממספר רכיבים:
מערכת הבסיס (כוס היניקה) בגודל של 25.4 ס"מ, עם התראה אזעקה במקרה של בעיות לחץ, על הבסיס, ארבעה נקודות עמידה בגודל 8.25 ס"מ מתחברות ל-RigPlate (טבעת עליונה של כוס היניקה), שני צירי RigPlate מורכבים ל-RigPlate Pro, המאפשר להתאים את זווית המצלמה במהירות ובקלות. החלק העליון של ה-RigPlate Pro כולל תושבת חצי כדור בגודל 75 מ"מ, אך ניתן להחליף אותה לתושבת אופציונלית חצי כדור של 100 מ"מ, או לתושבת Mitchell או תושבת שטוחה כדי להתאים לראש החצובה.

כדי לאבטח ולייצב את המצלמה, יש להוסיף נקודות הרכבה נוספות לרכב. כדי לפשט את הדברים, RigWheels הוציאה ערכת השכרה המורכבת מהבסיס וארבע נקודות ייצוב נוספות.

הערכה כוללת שניים עשר מוטות ייצוב בגודל 8.25 ס"מ, ארבע מוטות יציבות בגודל 15.25 ס"מ, ועוד שני מוטות לייצוב 24 ו48 ס"מ, וארבעה מוטות 11.4 ס"מ, שמונה כוסות יניקה. ראשי אחיזה, כל הרצועה/ציוד הבטיחות, ונרתיק עם גלגלים מותאם אישית של Pelican 1610.

לדברי החברה, היחידה יכולה לשאת משקל של עד 79 קילו, מה שנותן מענה לכל מצלמת קולנוע הקיימת כיום בשוק.
מועד אספקה: תחילת השנה במחיר של 2,899 דולר. ניתן לרכוש את כל החלקים בנפרד. להזמנות כיום ניתן לקבל הנחה של 20% עם קוד קופון: kraken20