צלמים שרצו לנסות לגרום לעדשה שלהם להיראות כמו Canon K-35 או Super Baltar ישמחו לשמוע כי קיים היום פתרון חדשני של חברת Module 8

דגם The Tuner הוכרז רשמית (במימון המונים) כמה שהם מגדירים כמערכת העדשות הקולנועית הראשונה בעולם בעדשות משתנות. המערכת תוכננה לעבוד עם הזכוכית העדשות הקיימות אצל הצלם ולהביא אסתטיקת סרט קלאסית בעת שימוש במצלמות דיגיטליות ללא מראה.
למתאם טכנולוגיה בשם Vari-Look (אשר הוגש עבורה פטנט), המאפשרת ל-Tuner לחקות עדשות קלאסיות ולתת את השליטה הידנית כדי להתאים את העוצמה של המראה הזה. לטענת החברה, הם בעצם בנו עדשת זום מדויקת, אבל עבור סטיות, כל זאת תוך שמירה על מיקוד מדויק. המתאמים עובדים עם פוקוס אוטומטי וייצוב בתוך המצלמה.
היחידה מיועדת לממשקי מצלמות מEF לE ומ- FE לRF.

לדברי החברה, הקסם של המתאם טמון בעובדה שהוא מתנהג כמו עדשת זום. עדשות זום הן מערכות אופטיות מדויקות המשתמשות במספר אלמנטים הנעים באופן דיפרנציאלי במצלמה כדי לשנות משהו (בדרך כלל אורך מוקד) וגם כדי לשמור על התמונה בפוקוס. המתאם יכול להוסיף לתמונה ערפול, אסטיגמציה וסטיות אחרות כדי להציג את הקצוות של המסגרת בצורה רכה יותר וליצור אפקטים יוצאי דופן של עומק שדה.

קיימים שלושה מתאמים המיועדים לדמות עדשות Canon K-35, Super Baltar ועדשה אנמורפית.
מחיר המתאם: 2,000 דולר (כל אחד)