חברת Accsoon השיקה מתאם חדש מסדרת SeeMo, המתאם החדש המיועד למכשירי iOS ומאפשר הקלטה ישירה לטלפון באיכות 4k בקצב של 20Mbps ב-VBR וכן אפשרות העלאה לרשתות החברתיות באיכות 4k UHD.

SeeMo iOS/HDMI לוקח את פלט ה-HDMI מהמצלמה ומקודד אותו לפורמט שמכשיר iOS המריץ את אפליקציית Accsoon SEE החינמית יכול להציג, להקליט ולהזרים.

ברגע שהצילומים מוקלטים בטלפון, ניתן לשתף אותם בדיוק כמו כל סרטון iPhone אחר באמצעות iMessage, Airdrop WhatsApp, Messenger או דואר אלקטרוני. ניתן להשתמש באלה כגיבוי לצילומים הראשיים, או אפילו להשתמש בהם כדי לערוך סרטונים כאשר יש צורך במענה מהיר

המתאם החדש הוא בעצם גרסה משודרגת של SeeMo HDMI הקיים. הדגם החדש מציע כניסת UHD 4K HDMI שהופכת את כל מכשירי האייפון והאייפד האחרונים לצגים במצלמה עם הזרמת 4k. החיבור של המצלמה מתבצע באמצעות כבל HDMI מחבר את ה- SeeMo iOS/HDMI למצלמה באמצעות HDMI, ולאחר מכן את מכשיר ה-iOS באמצעות כבל Lightning או USB-C המצורף, ומפעיל את אפליקציית SEE.

כניסת UHD 4K פירושה גם שלתמונה יש רזולוציה רבה יותר כשהיא מוגדלת לבדיקת מיקוד. ישנן תכונות נוספות כמו מצב וידאו אנכי ליוצרים, תחבורה מהימנה מאובטחת (SRT) לסטרימרים, צריבת LUT לעריכה מהירה ויכולת להוסיף LUT כיול למי שמעוניין להשתמש באייפד או באייפון.

מועד אספקה: אפריל
מחיר: 179 דולר