יצרנית הרחפנים הפופולרית DJI עדכנה את ציוד הטיסה שלהם עבור הרחפן Avata FPV עם הדור הבא של משקפי משקפיים ובקרי תנועה RC.
DJI Goggles Integra והבקר RC Motion 2 מבטיחים חווית טיסה עמוקה יותר באמצעות שידור וידאו עם חביון נמוך במיוחד ובקרת טיסה משופרת.
הרחפן הוא כניסתה של החברה לקטגוריית הרחפנים המכונים "cine-whoop", הידועים בהיותם מהירים וזריזים במיוחד בטיסה, מסוגלים לנווט בחללים ופנים צרים תוך מתן תמונת וידאו קולנועית מאוד מצלמת 4K מיוצבת ג'ירו.

DJI Goggles Integra
כדי להפוך את הטסת הרחפן לחווייה סוחפת יותר, החברה הפיקה את הלקחים של DJI Goggles ויצרה דגמים חדשים עם שליטה טובה יותר, נוחות ויכולת קלה לשימוש.

המשקפיים מציעים עיצוב משולב הממזג את סרט הראש והסוללה לעיצוב אחד, מבטל את הצורך בחיבור כבלים ומציע עד שעתיים של זמן פעולה. היחידה משתמשת בתקן טכנולוגיית השידור O3+ של החברה שמאפשרת זמן אחזור נמוך במיוחד של 30 אלפיות השנייה, ואותות שידור וידאו יציבים.

המשקפיים יכולים גם להתחבר ישירות לרחפן ללא צורך בסמארטפון כדי ליצור ממשק. באירועים שבהם יש צורך בחיבור לטלפון חכם, המשקפיים יכולים להתחבר באופן אלחוטי דרך אפליקציית DJI Fly ולשדר תצוגה בזמן אמת הן למשקפיים והן לסמארטפון בו זמנית, מה שמאפשר לשתף את השידור עם צופה או עוברי אורח.
יתרה מכך, היחידה מציע שני מסכי מיקרו-OLED המקרינים וידאו באיכות 1080 בצבעים אמיתיים עם צללים מפורטים ובהירות של 700nit, קצב ריענון של 100hz ובעלי אישור TUV Rheinland לפליטת אור כחול נמוכה כדי להפחית את עייפות העיניים במהלך הפעולה.

מחיר: 499 דולר

RC Motion 2
לבקר יש עיצוב משודרג שמקל על הניווט והתמרון של הרחפן בזמן טיסה. עם טכנולוגיית חישת תנועה ומאיץ עם פונקציה לאחור, הבקר תומך בטיסה רב-כיוונית, מה שהופך את הרחפן לזריז עוד יותר באמצעות תמרונים לכל הכיוונים בטיסה.

לבקר חוגת פונקציות המאפשרת למפעיל הרחפן להתאים את הרגישות, התריס ופרמטרים אחרים של המצלמה עם מגע מישוש ללא צורך לבצע שינויים דרך ממשק FPV.

מחיר: 239 דולר

הודעה לעיתונות באנגלית