בכנס של טלוויזיה בכבלים שנערך באירופה, מנהל הפיתוח העסקי האירופאי של חברת Samsung, מר Vassilis Seferidis אמר כי להערכתו משקפיים אקטיביות לצפייה בתכנים תלת מימדים יהיו איתנו עוד מספר שנים לא קטן, בנוסף הוא הודיע כי קיימים חדשות טובות בתחום הסטנדרטים.


המטרה של החברה למכור שתי מיליון יחידות טלוויזיות תלת מימדיות עוד השנה באירופה. לדבריו הטלוויזיות התלת מימדיות הינם חלק מקו המוצרים שומרי הסביבה הכוללים בנוסף יחידות Blu-ray ומערכות תאטרון ביתי.


"בתערוכת IFA הוצגו מגוון מסכים המשלבים טכנולוגיה סטריאוסקופית לתצוגה של תכנים תלת מימדים, למרות כמות המוצרים הטכנולוגיה עדיין נמצאת בשלבים הראשונים של החיים. להערכתי משקפיים אקטיביות יהיו בחיינו לתקופה של לפחות חמש שנים ואפילו עשר. מערכות תלת מימד המאפשרות צפייה בתכנים ללא משקפיים לא יהיו משמעותיים בתקופה זו.


הכרזה זו מאפילה על ההכרזה של RealD שטענו כי יצרנים צריכים ליצור משקפיים יותר זולים לטלוויזיות שלהם וזאת על ידי שימוש במשקפיים פסיביות.


Seferidis טוען שהסטנדרטים של המשקפיים האקטיביות המתגבשים בשנה הקרובה יאפשרו ליצרנים ייצור של מוצרים שלא שייכים לדגם טלוויזיה מסוים, "תהיה גם אפשרות לשלב משקפי ראייה עם משקפיים אקטיביות", משקפים פסיביות הינם משקפיים "הכוללים טכנולוגיה חולפת". 


החברה הודיעה כי כל טלוויזיות LED, LCD ופלזמה יתמכו בתכנים תלת מימדיים. השילוב יחל כבר השנה בסדרות היוקרתיות.