לאחר ההשקה של המשדר PDT-FP1 ביפן בלבד (ראה ידיעה באתר AV) סוני חושפת את המשדר לכל העולם. המשדר, בעל מבנה אנטנה ייחודי, מאפשר העברה מהירה של תמונות סטילס ווידאו ברשתות 5G באמצעות שני כרטיסי סים. לדברי החברה "ה-PD-FP1 הוא פתרון מועיל לשימושים רבים כולל אירועים והפקות חיים, איסוף חדשות, ספורט, אמונה, חתונות ועוד. עם PDT-FP1, צלמים וצלמי וידאו יכולים להגביר את היעילות והפרודוקטיביות שלהם תוך כדי תנועה, מבלי לדאוג לגבי חיי סוללה או תנאים סביבתיים תובעניים", אומר יאנג צ'נג, סגן נשיא לפתרונות הדמיה, Sony Electronics Inc.

"כאשר המהירות והעמידה בזמנים הם קריטיים, המכשיר הזה משנה את כללי המשחק ומאפשר העלאה והעברה קלה ומהירה יותר מהשדה או מהחזית לעורך".

צילום ושידור כמעט מכל מקום: אפשרות שידור כמודם 5G כדי להעביר מדיית סטילס ווידאו לכל יעד התומך פרוטוקול העברת קבצים (FTP). בנוסף, השימוש בענן סוני (Ci Media Cloud ו- C3 Portal).
שימוש בסביבות מאתגרות: עם יעילות סוללה אופטימלית וסף גבוה לטמפרטורה, ניתן לעבוד מהתנאים התובעניים ביותר.

שידור בזמן אמת באופן אלחוטי: באמצעות 5G, שידור חי של וידאו באופן אלחוטי ממגוון רחב של מצלמות תואמות, בעת התאמה באמצעות HDMI או USBc. ניתן לשדר זרמי פרוטוקול הודעות בזמן אמת (RTMP) לפלטפורמות מדיה חברתית, ולשחרר את המפעילים מאילוצים מסורתיים כשהם בשטח. בנוסף, היישום יכול לשמש כצג חיצוני תוך כדי הזרמה עם תכונות מקצועיות רבות.
שידור וידאו באיכות גבוהה עם אחזור נמוך: ניתן להשתמש בשידור ה-5G של ה-PDT-FP1 עם יחידת הייצור המרוחקת החדשה של סוני CBK-RPU7, כדי לשדר וידאו HEVC באיכות גבוהה עם אחזור נמוך עד לאיכות של 4k בקצב של 50 תמונות בשנייה) בספורט, קולנוע , סביבות הפקה וירטואלית וסביבות חדשות.
ניטור תוך כדי תנועה: ניטור חזותי של תנאי הרשת והתקשורת בזמן הצילום, באמצעות אפליקציית Network Visualizer הייעודית. זה מבטיח שהתוכן מועבר למי שצריך לראות אותו.

מחיר: 1,100 דולר

הודעה לעיתונות באנגלית