ניתוח שוק חדש שערכה חברת המחקר FCL מגלה כי Epson היא יצרנית המקרנים הגדולה ביותר בעולם לשנת 2017. חברת FCL, המתמחה בסקרים וניתוח שווקי הטכנולוגיה, מחשוב ואלקטרוניקה צרכנית, מציינת בדו״ח כי זו השנה ה-17 ברציפות בה זוכה Epson בתואר היוקרתי. במפרטים הטכניים של יצרניות המקרנים נבחנו מקרני 500 לומן ומעלה.
לדברי אורן פליישר, מנכ"ל Epson ישראל, הובלת השוק, גם בישראל, במיוחד עם תחרות מכל הכיוונים, אינה ברורה מאליה. ״חלק מההצלחה שלנו טמון בהיותנו מובילי חדשנות גלובאליים. כך במקרה של טכנולוגיית ה- 3LCD שלנו שמשולבת במקרנים המאפשרת למשתמשים ליהנות מתמונות בצבעים מלאי חיים, עם חדות ופרטים יוצאי דופן – טכנולוגיה שהפכה את Epson לחברה המובילה בתחום המקרנים וכך גם עם ההכנסה לשוק של מקרני הלייזר, שסימנו קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת הביצועים וחיזקו את מיצובה של החברה כמספר 1 בשוק ההקרנה״.

לדברי פליישר, קו המקרנים של Epson שולט כיום ללא מתחרים בשווקי ההקרנה בקולנוע הביתי, הארגוני, במשרדים ובתחום חינוך. ״התואר החדש״, אומר פליישר, ״הוא עוד ציון דרך המציג את הצלחתה המתמשכת של החברה בתחום ההדמיה ובשוק המקרנים העולמי. נהדר לראות שהמקרנים שלנו ממשיכים להשיג את ההכרה ואת נתח המכירות הגבוה ביותר בשוק״.