אפסון, המובילה העולמית בשוק המקרנים ב-11 השנים האחרונות, הכריזה על EB-W16SK מערכת ראשונה של מקרן תלת-ממדי שפועל בשיטת ה'הערמה הכפולה'. הדגם החדש מיועד למוסדות חינוך, מוזיאונים, תערוכות ולענף האירוח. הדגם  מציע עלות תפעול נמוכה ותומך בכל הפורמטים הקיימים של אותות תלת-ממד תואמי HDMI


מערכת המקרן מורכבת משתי יחידות הקרנה אינדיווידואליות, המוערמות יחד במרכב שתוכנן במיוחד. המקרנים מחוברים דרך USB, באמצעות פקודה ובקרת הגדרה, עם לוחות מקוטבים עבור כל עדשה. על-ידי הצבת היחידות זו על זו, התמונות מיושרות בצורה אלקטרונית על פי הגדרת יישור אוטומטי של המקרן. אפשרות זו מקצרת בצורה דרמטית את זמן ההגדרה.


איכות התמונה מובטחת באמצעות טכנולוגיית 3LCD של אפסון שמשחזרת בנאמנות מגוון צבעים רחב, כדי ליצור תמונות טבעיות ומלאות חיים. זוהי מערכת אידיאלית לשיעורי מדע ולתערוכות אומנות.  לשני המקרנים פלט אור לבן וצבעוני במידה שווה של 3,000 לומן, לקבלת תמונות תלת-ממד בהירות במגוון תנאי תאורה היקפית.  


הדגם החדש תומך בכל הפורמטים של אותות תלת-ממד תואמי HDMI, ומציג תוכן זה לצד זה, מלמעלה למטה ודחיסת פריימים. כך, למשתמשים ניתנת הגמישות להציג את טווח התוכן התלת-ממדי הרחב ביותר הזמין.


מערכת המקרן מגיעה עם זוג אחד של משקפי תלת-ממד פאסיביים לצפייה בתוכן תלת-ממדי, ובשל מחירם הנמוך, הם מציעים חוויית תלת-ממד במחיר סביר ובעלות תפעול נמוכה.


לדברי רוני ליטמן, מנהל תחום מקרנים באפסון ישראל, מדובר במערכת ההקרנה התלת-ממדית הפסיבית והמוערמת הראשונה שתספק לקהל מכל סוג ובכל גודל – תוכן תלת-ממדי בהיר ומלא חיים.


EB-W16SK תהיה זמינה בתחילת השנה



  • טכנולוגיה: 3LCD
  • איכות: 1280×800
  • יחס מסך: 16:10
  • עוצמת אור: 3,000 אנסי
  • כניסות אנלוגיות וHDMI
  • שליטה: USB וRS232