אפסון השיקה את LightScene EV-100 – מקרן 2,000 לומן בכושר הפרדה WXGA עם תאורה מודגשת המיועד לקמעונאים, לגלריות ולמוזיאונים

לדברי קובי כהן, מנהל תחום מקרנים בחברת Epson  ישראל, "הדגם LightScene EV-100  מהווה עבור Epson את הצעד הראשון לסוג חדש לחלוטין של מקרן, ותוספת נהדרת למגוון פתרונות הלייזר לשילוט שלנו. אני נהנה מהעיצוב שמצליח להיות מסוגנן ולא מפריע ויזואלית, וזאת ללא צורך להתפשר על ביצועים, רב-תכליתיות או אמינות״.
טכנולוגיית הלייזר של Epson מעניקה ל- EV-100  מגוון ענק של אפשרויות התקנה – הוא יכול להקרין מכל זווית, ניתן להתקנה על תקרה, לעמוד על רצפה, מחובר למסילת תאורה – והכל ללא צורך בהתקנה או הגדרה מיוחדות. בנוסף, המקרן יכול להקרין לאורך, ויחידות מרובות יכולות למזג שוליים כדי לקבל תצוגות גדולות יותר.
המקרן משווק עם תוכנת  Epson Projector Content Manager  המאפשרת העלאת רשימות תצוגה (אחת או מרובות) דרך כרטיסSD . המשתמש יכול לשנות אותן בעזרת שלט רחוק, ללא צורך במחשב. התוכנה מאפשרת גם הוספת אפקטים של שכבה, כולל מסנני צבע וצורה, המאפשרים קבלת תמונות בגוונים שונים ובצורות שונות, כמו גם יצירה ועריכה של רשימות נגינה, לוחות זמנים ומסננים מותאמים אישית.

כמו כל מקרני הלייזר שלEpson, הדגם מציע אמינות בדוקה של התאם ושכח, מבנה אטום נטול מסננים כדי לשפר עמידות לאבק, ואחריות של 20,000 שעות, או עד חמש שנים.

הדגם LightScene EV-100 יהיה זמין מיוני 2018.

הודעה לעיתונות באנגלית