היחידה החדשה יכולה להקליט כל מצלמה מרמה של SD ועד 4k והיא מבוססת על שרתים הנעזרים בדחיסה ללא הפסד


 


Codex Digital השיקה מקליט נייד המאפשר הקלטת וידאו באיכות של 4k. לדברי החברה היחידה החדשה Codex Portable יכולה להקליט כל מצלמה מרמה של HD ועד 4k. היחידה החדשה מבוססת על המקליטים / שרתים של החברה שזכו בפרסים, תוך שימוש בדחיסה ללא הפסד.


היחידה החדשה קשיחה ומוגנת מפנע מים ושוקלת 4 קילו בלבד. המתח של המצלמה מסופק מסוללת סטנדרטיות של מצלמות ומאפשר לשאת את המקליט על הכתף או על הגב.


היחידה מאפשרת תצוגה מיידית של החומרים שהוקלטו באיכות מלאה על גבי מסך מגע LCD. יכולת מעניינת נוספת היא שילוב של יכולות אלחוטיות המאפשרות צפייה בחומר והפעלת היחידה עצמה. השליטה של היחידה יכולה להתבצע מרשת מחשבים או אפילו ארגוניות.


היחידה כוללת כניסה למיקרופון שמאפשרת למשתמש להוסיף הערות בזמן הקלטה.


שתי כניסות HD 4:4:4, ממשק אטרנט, Infiniband, כניסות ויציאות 10 גיגה ביט, בסיס זמן (TC), 8 ערוצי קול וממשקי שליטה.


אפשרות צפייה HD או SD של כל סוג הפורמטים עד לרמה של 4k ויציאה אלחוטית של MP4. היחידה מאפשרת הקלטה של מגוון מצלמות סטנדרטיות ואפילו מצלמות המעבירות מידע כגון ARRI D-20, DALSA ו.Red


ההקלטה מתבצעת על גבי כוננים קשיחים שמאפשרים החלפה של הכוננים בזמן העבודה. הכוננים יכולים לשמור עד שלוש שעות הקלטה וזהו לדברי החברה המקליט הנייד הראשון בעולם המאפשר יכולות וכמויות כאלו. הדחיסה מבוססת על סטנדרט JPEG2000 ותואמת את הסטנדרט הגבוה של HDCAM-SR.


יכולת נוספת היא האפשרות להקליט במקביל שתי מצלמות 4:4:4 כאשר ניתן לקבוע כי ההקלטה תהיה עצמאית או הקלטה מסונכרנת ליישומים תלת מימדים. כמו כן ניתן לשלב מצלמות 4:2:2 ובאמצעות המקודדים של החברה ניתן לבצע 24 ערוצי וידאו, 48 ערוצי קול.


לאחר הצילום, היחידה מתחברת ליחידת עגינה המאפשרת גיבוי של המידע בזמן מהיר יותר מזמן אמת ולאחר מכן להעביר את הוידיאו, כולל metadata ברשת.


המערכת גם תומכת בפורמטים נוספים: DPX, BMP, BWAV, QuickTime, AVI ו- MXF