שירות המצלמה לענן של Frame.io הוא התקדמות טבעית בשיתוף הפעולה שלאחר ההפקה. עם החומרה הנוספת הדרושה למצלמות פוג'י, ניתן כעת להעביר באופן מידי קובצי וידאו RAW או פרוקסי וצילום RAW לשירות הווירטואלי. הפוסט יכול להתחיל ממש מנקודה זו.

החומרה FX-XH מתחברת למצלמות כמו בית סוללה חיצוני ומאפשרת, בנוסף לקיבולת סוללה גדולה יותר, לספק את קישוריות ה-WiFi וה-Ethernet הדרושה להעברה של הקבצים שצולמו.
מכיוון שהמצלמות הן היברידיות, ישנם כללים נפרדים להעלאת תמונות סטילס וסרטונים. עבור תמונות סטילס, ניתן לשלוח קבצי JPEG, HEIF או RAW ישירות מ-X-H2 או X-H2s או לבחור בנפרד, לתעדף ולשלוח קבצים למשלוח מיידי לפוסט-פרודקשן.

עבור וידאו, מדובר בקבצי פרוקסי של ProRes אך עדיין מעודכנים בקבצים מקוריים כשמגיע הזמן לסיים ולספק. כרגע רוחב הפס מוגבל מכדי לשלוח קבצי וידאו ברזולוציה גבוהה, אך שיטת העבודה הנוכחית היא להחליף את המקורות בעריכה. זה דומה לאופליין ומקוון אבל וירטואלית.
תהליך ההעלאה עומד גם בתקני אבטחה גלובליים כמו TPN ו-TPN+. יש לאמת את המצלמות לחשבון Frame.io בתשלום ומעביר קבצים עם הצפנה מלאה של TPN ו-SOC 2 Type 2.

לפרטים נוספים