המפיק ומנהל הצילומים, פיליפ בלום (Philip Bloom), פרסם שני סרטונים בהם הוא מסביר מדוע לדעתו מצלמת EOS R5 של קנון היא המצלמה הטובה ביותר לצילום וידאו וסטילס לאחר 4 חודשי שימוש.

בסרטון הוא מציין שהוא רכש את מצלמת EOS R5 ומודה כי התאכזב ממנה בהתחלה. לאחר מכן הוא מסביר כיצד הם שפרו את המצב ומפרט מה הופך המצלמה לכל כך מיוחדת, וכיצד משווים אותה למתחרים. הוא מציין שהוא מצלם וידאו מקצועי, אבל הוא גם צלם סטילס, וכנראה מצלם יותר סטילס מאשר וידאו. זוהי הסיבה לכך שחשוב שתהיה לו מצלמה שעושה את שניהם בצורה טובה. ומצלמת EOS R5 היא המצלמה הראשונה שעונה על כך.

בסרטון הראשון הוא מספר על ההיסטוריה שלו עם מצלמות קנון וסוני ומראה חומרי גלם שצילם ומסביר למה השתמש במצלמות אלו ואחרות.

בחלק השני הוא מראה כיצד הוא מצלם ב8k, בוחן את מערכת מיקוד האוטומטי על עיני  חיות, בוחן את העדכונים האחרונים של המצלמה ותוהה האם זו מצלמה שניתן להשתמש בה בצורה מקצועית, כיצד זה מושווה מול מצלמות אחרות הקיימות בשוק וכיצד הוא לאט לאט מאד התאהב במצלמת EOS R5.

הוא מסכם:

"האם מצלמת EOS R5 היא מצלמת הסטילס וידאו ללא מראה הטובה ביותר? לדעתו, EOS R5 היא לא המצלמה הטובה ביותר לצילום וידאו. מצלמת Alpha a7S III מציעה צילום וידאו עם כל מה שצריך, קצבי צילום, 4k, מערכת מיקוד אוטומטי מעולה, 120 תמונות בשנייה. זוהי מצלמה מעולה שלא מתחממת. איכות התמונה ב-4k לא טובה כמו תמונות 8k ו- 4k HQ של קנון, אבל עדיין זו תמונה טובה מאד. זה ניכר רק כאשר מציגים את התמונות זו לצד זו.

תמונות הסטילס ממצלמת EOS R5 מעולות, הפרטים יוצאי דופן. לדבריו, מצלמת Alpha a7R IV היא המצלמה הטובה ביותר לצילום סטילס  של חברת סוני.

הסטילס של Alpha a7S III מעולות רק שהן באיכות 12 מיליון פיקסלים ופיליפ רוצה הרבה יותר לצילום סטילס. כאשר מצלמים עם כמות פיקסלים נמוכה צריכים לדאוג לקומפוזיציה הנכונה בזמן הצילום כי לא ניתן לחתוך ולשנות את הקומפוזיציה בשלב עיבוד התמונה. איכות זו ש 12 מיליון פיקסלים תספיק לצלמי סטילס שמייעדים את התוכן לאתרי קהילה ולא להדפסות גדולות.

"אני סבור שמצלמת Alpha a7S III היא מצלמת וידאו טובה יותר מ EOS R5, למרות שהיא מצלמת וידאו טובה מאד והיא יותר טובה מכל מצלמת וידאו של סוני למעט Alpha a7S III. היא איננה מצלמת הוידאו המועדפת עליי וגם לא מצלמת הסטילס המועדפת עליי, אבל היא המצלמה הטובה ביותר שמצלמת הן וידאו והן סטילס וזה דבר מרשים.

"לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש שתי מצלמות. אני בטוח שסוני יוציאו מצלמה עם יכולות הוידאו של מצלמת Alpha a7S III במצלמת A7 ואני מאד מקווה שקנון ימשיכו לעדכן את החומרה של המצלמה."