בסרט האחרון מהוליווד – ג'ייסון בורן – השתמשו במצלמות Blackmagic Pocket ובמצלמת Micro Cinema לצילומי POV של צילומי ההתרסקות בסרט. הצילומים כללו גם את המוניטור/מקליט של החברה Video Assist.

"השתמשנו בהן בשל השילוב של הגודל והביצועים שהמצלמות מספקות, מה שעזר לנו להתאים את המראה והסגנון של הסרט. לא מצאתי אף מצלמה אחרת שתספק את שני הדברים הללו: משקל ולספק את התמונה שניתן להשוות למצלמות המובילות של הסרט. אני תמיד מנסה להוציא כמה שניתן יותר מהמצלמה, ומצלמות אלו התמודדו טוב מאוד בפוסט, והתחום הדינמי של שתי המצלמות מצוין", אומר Igor Meglic, מנהל הצילומים השני.

בסך הכול השתמשו ב-5 מצלמות Micro Cinema לצילומי מרוץ המכוניות בסוף הסרט שצולם בסטריפ של לאס וגאס. המצלמות חוברו למשאית שהייתה חלק מהאקשן.

https://www.youtube.com/watch?v=2VzP4ZK4Dm0

"המעבר לצילומים שצולמו במצלמות נותן לחושים שלך טלטלה, ואתה רואה מכוניות מעופפות ישר לתוך המצלמה", אמר Meglic, "באותו הרצף, המכונית שבורן נוהג בה קופצת על המשאית, ואנחנו התקנו Micro Cinema על הקרקע ממש מול המשאית. מדדנו את זה כך שהמצלמה תצלם את הנחיתה של מכוניתו של בורן על המשאית והמשאית ממש עולה על המצלמה. אחראי הציוד Peter Chrimes בנה כלוב קטן מול המצלמה, ועל אף שכל 3.6 הטונות של המשאית דרסו אותה, המצלמה שרדה.

הודעה לעיתונות באנגלית – PDF