המצלמות החכמות מסדרת Li הן הראשונות בשוק שכוללות חיישן טווח דינאמי אולטרא-רחב, ואפשרות בחירה בפורמט JPEG ובדחיסה לפי H.264


 


במסגרת מאמציה להגביר את האפקטיביות של יישומי מעקב וידאו באמצעות ראש מצלמה חכם, הציגה חברת Lumenera סדרת מצלמות המנצלת את היתרונות הטמונים בטכנולוגיית DaVinci לצורך עיבוד תמונה מתקדם, ניתוח נתוני וידאו ומגוון טכניקות דחיסה. מצלמות המעקב החכמות משפחת Li מיועדת ליישומי אבטחה המחייבים אמצעי סיכול בסביבות רגישות, כגון נמלי תעופה, תחנות ביקורת גבולות ואתרים מסחריים.


ה-Li045, המצלמה החכמה החלוצית של Lumenera הכוללת את טכנולוגיית DaVinci, היא הראשונה העושה שימוש בחיישן רחב-הטווח (dB120+) המסייע להתגבר על בעיית 'מריחת' התמונה בתנאי תאורה גרועים.  הדבר מאפשר לקבל תמונות איכותיות בכל המצבים ומבטיח שתמונת הוידיאו החיונית תיקלט היטב. בנוסף, ה-Li045 היא המצלמה החכמה הראשונה שיוצאת לשוק עם אפשרות בחירה בדרגות דחיסה שונות של תמונת JPEG, תכונה העונה על הדרישה לתמונות איכותיות או לרוחב פס קטן יותר, כאשר רוצים להזרים את נתוני הוידיאו.


הודות לשימוש במעבד בטכנולוגיית DaVinci, סדרת Li מאפשרת לבצע ניתוח בראש המצלמה, כך שהרשת צריכה לטפל רק בהעברת תמונות הוידיאו לשרתים העורפיים. טכנולוגיית DaVinci מאפשרת למצלמה להפעיל את כל יישומי הניתוח של ObjectVideo On Board במחיר נמוך בהרבה מזה של שרת ייעודי. טכנולוגיית ObjectVideo מאפשרת למשתמשים להגדיר בצורה קלה ופשוטה כללים הקובעים כיצד להגיב כאשר עצמים נכנסים לאזור עניין מוגדר, או כשהם נכנסים לשדה הראייה הכולל של המצלמה.


פרטים על המצלמהPDF


 


הודעה לעיתונות באנגלית