מפענח וידיאו של חברת TI הושק בתערוכת IBC המריץ סינון תלת-מימדי משולב עבור תקני השידור PAL ו-NTSC


לדברי החברה, מפענח הוידיאו הדיגיטלי החדש 5160TVP של טקסס אינסטרומנטס מקנה ליצרנים יתרון בכך שהוא מציע יכולת סינון דו-מימדית ותלת-מימדית משולבת, תיקון בסיס זמן, הפחתת רעש תלת-מימדית, פיצוי תדרי ביניים (IF) ווידיאו של 480p (פרוגרסיבי) – אשר תורמים כולם להצגת תמונה משופרת.


מפענח הוידיאו של TI תומך בכל תקני השידור הבינלאומיים הנפוצים, כולל PAL ו-NTSC. בין אם חיבור הוידיאו הוא מסוג composite, S-video, component או SCART, ה-5160TVP מאפשר ליצרנים לעשות שימוש בתכונות כמו הפחתת רעש ותיקון בסיס זמן בעת ובעונה אחת, ולאפשר לצרכנים איכות וידיאו משופרת.


ה-5160TVP מציע תכונות חדשות ופונקציונאליות לצרכנים ברחבי העולם. כיום, מרבית יישומי הסינון התלת-מימדי המשולב תומכים בתקן שידורי ה-NTSC  בלבד והם  מוגבלים על כן לשוקי צפון אמריקה ויפן. באמצעות אלגוריתמי C/Y המתוחכמים והארכיטקטורה המשופרת, ה-5160TVP הוא אחד המפענחים הראשונים בעולם התומכים גם בתקן PAL, מה שמאפשר ללקוחות באירופה ובסין ליהנות אף הם מתמונת וידיאו חדה יותר. בנוסף, מיישם ה-5160TVP מיתוג מהיר מסוג SCART ווידיאו פורמט של 576p הדרושים עבור מוצרי צריכה אירופאיים.