חברת Teradek השיקה את Teradek TV, פלטפורמת צפייה בזמן אמת להפקה ופוסט אשר תוכננה כדי לאפשר להפקות להגדיר ולשתף מקורות וידאו מוצפנים באיכות גבוהה במיוחד עם עיכוב נמוך במיוחד, כך שליוצרי התוכנן, מנהלים ובעלי עניין אחרים תהיה היכולת לשתף פעולה בזמן אמת.

המערכת מאפשרת לכל צוות הפקה, פרויקט או אפילו אולפן שלם, 'לגרור ולשחרר' את תכני הווידאו שלו או את חבילת הפרסום שלו לענן. זהו פתרון ניתן להרחבה המעניק נראות מבוססת הרשאות לצפייה בווידאו ברמת האולפן בזמן אמת, עם עדכונים חיים, פרוקסי מיידי להורדה עבור יומונים, עריכה, VFX, ניהול צבעים חוצה פלטפורמות ותמיכה במטא נתונים. Teradek קובע כי הצפנה בדרגה צבאית חוסמת גישה לא מורשית לתוכן ומשתמשת בסימון מים ספציפי למשתמש בכל שדה.

צבע מדויק 4k HDR – מידע הצבע מועבר דרך המערכת בצורה מלאה, ללא קשר למכשיר.
תמיכה במולטי קמרה בזמן אמת – צפייה בארבעה מקורות וידאו במקביל (ניתן לסדר את מה שרואים) כולל תמיכה בסאונד.
תצוגה מיידית של חומרי הגלם המוקלטים  – צפיה מכל מקום בעולם. לחלופין, אפשרות גישה להוריד את כל קבצי ה-proxy של היום כדי שיוכלו להתחיל בעריכה.
צ'אט קולי וטקסט – תמיכה בצ'אט קולי או טקסט, לאפשר קבלת החלטות והורדת משימות מהירה.
פרטיות – העדכונים, ההקלטות והצ'אט בשידור חי במרחבים ייעודיים. המשמעות היא שלכל מחלקה, יחידה או ספק יכולה להיות תקשורת פרטית משלהם.
נראות על פני הפקות מרובות – אם אתה מחובר ליותר מהפקה אחת באמצעות Teradek TV, ניתן לדלג במהירות בין הפקות כדי לראות מה קורה בכל אחת מהן.

כיצד זה עובד
ניתן להתחבר למערכת באמצעות כל מצלמה או ציוד הפקה אחר המחובר למקודד של Teradek (Serv Micro, Serv 4k וסדרת Prosm). לאחר חיבור המקורות ניתן לנהל גישה ולהוסיף משתמשים בענן. כל מי שיש לו גישה יכול אז להשתמש ב-Teradek TV כדי לגשת לחומר באפליקציות צפייה עבור מכשירים פופולריים כולל מערכות iOS, אנדרואיד, חלונות, מק ומק TV.

קיימים שלושה מסלולים

  • מסלול בסיסי: עד לאיכות של 1080p, קידוד ב8 סיביות, קצב 5Mbps, ב-49 דולר לחודש
  • מסלול פרו: עד לאיכות של 4k, קידוד ב10 סיביות, קצב 10Mbps, ב-99 דולר לחודש
  • מסלול אולפן: עד לאיכות של 4k, קידוד ב10 סיביות, קצב 20Mbps, לקבלת מחיר יש לפנות לחברה

ניתן להוריד גרסת ניסיון